Regulamin
Regulamin „Always – Bon Jovi Portal”
1. Wstęp
- Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania „Always – Bon Jovi Portal” (dalej Portal).
- Działalność Portalu służy promowaniu zespołu Bon Jovi w Polsce polegającym na zrzeszaniu fanów, publikowaniu informacji oraz umożliwianiu użytkownikom wymiany poglądów.
- Portal jest ogólnodostępny i bezpłatny, jednakże pewne jego funkcjonalności mogą być zastrzeżone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.
- Portal prowadzony jest przez Always – Bon Jovi Fanklub, zwanym dalej Fanklubem.
- Serwis jest zasobem ciągłym o numerze ISSN 2081-3570.
- Fanklub jest autoryzowanym fanklubem – organizacją non-profit, której celem statutowym jest popularyzacja twórczości zespołu Bon Jovi w Polsce poprzez informowanie o życiu zespołu, społeczną aktywizację miłośników zespołu i inne działania mające na celu wspieranie fanów zespołu.
- Fanklub posiada oficjalną zgodę na prowadzenie autoryzowanego fanklubu Bon Jovi udzieloną przez Universal Music Polska z siedzibą w Warszawie.
2. Administrator i regulamin
- Administratorem portalu jest Always – Bon Jovi Fanklub.
- Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany zawartości, funkcjonalności i regulaminu Portalu. O każdej zmianie Administrator będzie informował komunikatem zamieszczonym z odpowiednim wyprzedzeniem.
3. Forum
- Publikowanie postów jest zastrzeżone wyłącznie dla użytkowników zalogowanych Portalu.
- Zabronione jest zamieszczanie postów niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami – w szczególności obraźliwych, wulgarnych i godzących w dobra innych osób.
- Posty naruszające postanowienia pkt 3.2. Regulaminu będą bezwzględnie usuwane przez Administratora bądź Moderatora Portalu.
- Administrator i Moderatorzy Portalu zastrzegają sobie prawo usuwania postów niezwiązanych z tematyką Portalu, zawierających treści reklamowe, a także sprzecznych z internetowym savoir-vivre.
- Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników, skutki włamań hakerskich polegających na kasowaniu lub modyfikowaniu treści, a także szkody spowodowane przerwami w działaniu Portalu.
4. Publikacje i komunikaty
- Administrator publikuje na Portalu artykuły i komunikaty. Treści te są chronione zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
- Prawa do publikacji i utworów udostępnianych użytkownikom Portalu przysługują Administratorowi lub osobom trzecim. Publikacje i utwory stanowiących własność osób trzecich są udostępniane w ramach stosownych umów i licencji udzielonych Administratorowi.
- Zabronionym jest kopiowanie, modyfikowanie i publikowanie treści udostępnionych na Portalu bez uprzedniej zgody Administratora.
- Treści publikowane przez Administratora mogą być komentowane przez użytkowników zalogowanych Portalu. Do komentarzy stosuje się odpowiednio regulacje zawarte w pkt 3.2 – 3.5. niniejszego Regulaminu.
5. Rejestracja użytkownika
- Rejestracja użytkownika jest dobrowolna.
- Każdy użytkownik może mieć na Portalu tylko jedno konto.
- Zaleca się aby hasło składało się się z co najmniej 8 znaków zawierających duże i małe litery oraz znaki specjalne.
- Zabronionymi są wszelkie działania użytkowników mogące zakłócić bądź utrudnić działanie Portalu.
- Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do kasowania kont użytkowników łamiących niniejszy Regulamin oraz blokowania możliwości ponownego zarejestrowania przez nich kont.
6. Polityka prywatności
Wszelkie kwestie dotyczące polityki prywatności i regulacji danych osobowych znajdują się w dokumencie Polityka prywatności.
7. Polityka cookies
Wszelkie kwestie dotyczące polityki plików cookies znajdują się w dokumencie Polityka cookies.
23 kwietnia 2018 r.