Akcje i inicjatywy

Zloty

Pomagamy w fanowskich inicjatywach – zlotach, lokalnych i ogólnopolskich. Organizowaliśmy I Ogólnopolski Zlot Fanów Bon Jovi w Poznaniu w 2012 roku, współorganizowaliśmy II Zlot, będący jednocześnie afterparty po koncercie w Gdańsku (20 czerwca 2013 r.). W 2014 roku we Wrocławiu odbył się III Zlot, nad którym objęliśmy patronat. IV zlot odbył się w 2015 roku w Warszawie, a V w 2018 roku w Poznaniu. Wszelkie informacje dostępne są na forum, w dziale zlotów oraz na Facebooku wydarzenia: Ogólnopolski Zlot Fanów Bon Jovi.


Konkursy

Co jakiś czas ogłaszamy konkursy z atrakcyjnymi nagrodami. Listę aktualnych i archiwalnych konkursów można znaleźć w zakładce Konkursy. Naszym corocznym i stałym konkursem jest plebiscyt na Forumowicza Roku, do udziału w którym zapraszamy wszystkich bywalców naszej strony.
Dziękujemy sponsorom za wsparcie.


Wielka Orkiestra Świątecznej Pomocy

wosp_logo

Co roku Always – Bon Jovi Fanklub wystawia gadżety, płyty itp. na aukcjach WOŚP by wesprzeć kolejne finały. Po roku hojnie wspieracie, i licytujecie podczas naszych sprzedaży. Uczestniczyliśmy już w kilku finałach.

32 Finał – 28 stycznia 2024 r. – singiel Do What You Can / American Reckoning + zestaw gadżetów.
22 Finał – 12 stycznia 2014 r. – ogromna flaga z koncertu Bon Jovi w Polsce, którą fanklub przygotował specjalnie na tę okazję.
21 Finał – 13 stycznia 2013 r. – płyta zespołu Bon Jovi wraz z zestawem gadżetów.
20 Finał – 8 stycznia 2012 r. – płyta zespołu Bon Jovi wraz z zestawem gadżetów.
19 Finał – 9 stycznia 2011 r.- płyta zespołu Bon Jovi wraz z zestawem gadżetów.
18 Finał w Gliwicach – 10 stycznia 2010 r. – Always – Bon Jovi Portal patronował finałowi w Gliwicach na pl. Krakowskim w 2010 r.


Destination Poland

(akcja zakończona)destination poland

“Destination Poland” to akcja mającą na celu sprowadzenie zespołu Bon Jovi do naszego kraju. Została ona zakończona wraz z koncertem zespołu w Gdańsku w 2013 roku. Polegała na zebraniu jak największej liczby podpisów pod naszymi petycjami, które kierowane były do agencji koncertowych, jak również do samego zespołu Bon Jovi. Jednocześnie akcja promowała zespół w mediach i wszędzie tam, gdzie było to możliwe. Nasze działania opisaliśmy w “4 krokach”.

“4 kroki” to poszczególne działania, które mogła wykonać każda osoba wyrażająca chęć pomocy. Krok 1 to podpisanie petycji kierowanej do zespołu. Krok 2: wysłanie listów do organizacji mogących zorganizować koncert. Krok 3: podpisanie petycji w serwisie www.petycje.pl. Krok 4 to szeroko pojęta promocja zespołu i naszej akcji.

W ramach akcji staraliśmy się również o patronat w mediach: czasopismach, portalach internetowych itp. Informację o akcji rozesłaliśmy między innymi do stacji telewizyjnych: TVN, MTV; radiowych: Radia ZET, RMF FM, Radia ESKA, jak i innych mediów, np. CGM, Bravo, Teraz Rock itp.

destination poland portal

Akcja “Destination Poland” posiadała własną stronę internetową pod adresem www.destinationpoland.org.


Smirkwatch

(akcja zakończona)logohand

Smirkwatch to akcja rozpoczęta przez zespół Bon Jovi. Miała na celu promowanie albumu “Have A Nice Day”.

Większość z was widziała klip do piosenki “Have A Nice Day”, w którym to fani rozklejają, rozdają i rozwieszają obrazki z Joe V. – czerwoną mordką znaną z okładki płyty.

Akcja Smirkwatch polega właśnie na tym!


Always – Bon Jovi Radio

(2005-2010)https://www.bonjovi.pl/wp-content/uploads/2015/04/radio-300x215.jpg

W lutym 2005 roku przy fanklubie powstało Always – Bon Jovi Radio. Było to pierwsze legalne radio internetowe niemal cały czas grające muzykę Bon Jovi. W połowie 2006 roku rozpoczęło nadawanie cyklicznych programów „Koncertowa Środa”. Na początku marca 2008 roku powstała zupełnie nowa strona na potrzeby Always – Bon Jovi Radia. Stała się dostępna pod adresem www.bonjoviradio.com. Radio istniało do 2010 roku.