Promocja koncertu!
Moderator: Mod's Team
- Mona Tozzi
- Keep The Faith
- Posty: 490
- Rejestracja: 7 lutego 2013, o 17:58
- Lokalizacja: Tychy
-
- Gdańsk Supporter
-
Keep The Faith
- Posty: 389
- Rejestracja: 31 stycznia 2013, o 15:58
- Lokalizacja: Gdańsk
W Gdańsku pojawił się znowu wielki billboard z reklamą koncertu przy Dworcu Głównym. Na tym samym budynku co ostatnio, tylko że tym razem jego dłuższym boku i jest w związku z tym dużo większy niż ostatnio (w grudniu). Wygląda imponująco. Obok zresztą jest reklama koncertu Roda Stewarta. Tak więc promocja znowu odpala wrotki i można się będzie pewnie spodziewać więcej tego typu akcji w Polsce. Oby tylko te plotki o Richim nie zniechęciły ludzi do kupowania biletów.
- Mkwiatek93
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 1389
- Rejestracja: 14 października 2012, o 21:11
- Lokalizacja: Lublin
Prestige się budzi...
z 16 kwietnia:
"Organizatorzy koncertu Bon Jovi dbają o promocję tego wydarzenia niemal na każdym możliwym polu. W najbliższym czasie o koncercie amerykańskiej grupy będzie można dowiedzieć się w 50 placówkach medycznych na terenie całego kraju.
Promocja będzie odbywać się za pośrednictwem ekranów w szpitalach, centrach medycznych i przychodniach specjalistycznych, które są zlokalizowane w największych polskich miastach. - Reklamy będzie można zobaczyć między innymi w Gdańsku, Poznaniu, Kaliszu, Kielcach, Wrocławiu, Szczecinie, Warszawie, Zielonej Górze czy w Krakowie – wymienia Mateusz Pawlicki z agencji koncertowej Prestige MJM, która wspólnie z Areną Gdańsk Operator jest organizatorem pierwszego w Polsce koncertu Bon Jovi.
Reklama koncertu amerykańskiej grupy będzie emitowana łącznie na 100 zdalnie zarządzanych ekranach. Wszystkie nośniki znajdują się w strategicznych miejscach placówek takich jak poczekalnie, rejestracje i wejścia. Pozwala to na dotarcie do grupy pół miliona odbiorców w skali miesiąca. - To z całą pewnością ciekawa i niecodzienna forma promocja. Z koncertem Bon Jovi chcemy jednak dotrzeć do jak największej grupy odbiorców i szukamy na to różnych sposobów – wyjaśnia Borys Hymczak z Areny Gdańsk Operator.
Łącznie reklama koncertu Bon Jovi zostanie wyświetlona 316.800 razy. Na jednym ekranie spot będzie emitowany 12 razy w trakcie każdej godziny. Kampania potrwa przez miesiąc.
Cały czas można nabywać bilety na koncert Bon Jovi. Można to robić za pośrednictwem strony www.eventim.pl oraz w salonach EMPIK, Media Markt i Saturn na terenie całego kraju. Koncert obędzie się 19 czerwca na stadionie PGE ARENA w Gdańsku. "
http://www.imprezyprestige.com/aktualno ... ews_id=986
Fajnie, że pomyśleli o emerytach i rencistach
z 16 kwietnia:
"Organizatorzy koncertu Bon Jovi dbają o promocję tego wydarzenia niemal na każdym możliwym polu. W najbliższym czasie o koncercie amerykańskiej grupy będzie można dowiedzieć się w 50 placówkach medycznych na terenie całego kraju.
Promocja będzie odbywać się za pośrednictwem ekranów w szpitalach, centrach medycznych i przychodniach specjalistycznych, które są zlokalizowane w największych polskich miastach. - Reklamy będzie można zobaczyć między innymi w Gdańsku, Poznaniu, Kaliszu, Kielcach, Wrocławiu, Szczecinie, Warszawie, Zielonej Górze czy w Krakowie – wymienia Mateusz Pawlicki z agencji koncertowej Prestige MJM, która wspólnie z Areną Gdańsk Operator jest organizatorem pierwszego w Polsce koncertu Bon Jovi.
Reklama koncertu amerykańskiej grupy będzie emitowana łącznie na 100 zdalnie zarządzanych ekranach. Wszystkie nośniki znajdują się w strategicznych miejscach placówek takich jak poczekalnie, rejestracje i wejścia. Pozwala to na dotarcie do grupy pół miliona odbiorców w skali miesiąca. - To z całą pewnością ciekawa i niecodzienna forma promocja. Z koncertem Bon Jovi chcemy jednak dotrzeć do jak największej grupy odbiorców i szukamy na to różnych sposobów – wyjaśnia Borys Hymczak z Areny Gdańsk Operator.
Łącznie reklama koncertu Bon Jovi zostanie wyświetlona 316.800 razy. Na jednym ekranie spot będzie emitowany 12 razy w trakcie każdej godziny. Kampania potrwa przez miesiąc.
Cały czas można nabywać bilety na koncert Bon Jovi. Można to robić za pośrednictwem strony www.eventim.pl oraz w salonach EMPIK, Media Markt i Saturn na terenie całego kraju. Koncert obędzie się 19 czerwca na stadionie PGE ARENA w Gdańsku. "
http://www.imprezyprestige.com/aktualno ... ews_id=986
Fajnie, że pomyśleli o emerytach i rencistach
Ostatnio zmieniony 16 kwietnia 2013, o 21:52 przez usunięty użytkownik 4858, łącznie zmieniany 1 raz.
- Agata BJ
- Administrator
-
Have A Nice Day
- Posty: 4227
- Rejestracja: 16 września 2005, o 18:51
- Ulubiona płyta: These Days
- Lokalizacja: Lublin / Edynburg
- Kontakt:
Taka promocja to super pomysł, ale chyba miejsce jej realizacji nieco chybione. Dużo lepszy skutek przyniosłoby to samo działanie, ale na terenie uczelni czy nawet szkół ponadgimnazjalnych. W szpitalach? Ok, niech będzie...ale czemu kosztem innych miejsc, w których promocji nie ma wcale? Trochę nie rozumiem tego posunięcia.
w szpitalach przeważająca liczba ludzi starszych, może taki jest klient docelowy wg prestige na koncert BJ
Ktoś od marketingu policzył ile osób może reklamę zobaczyć w szpitalu. OK, ale czy bilboardu przy szkołach, uczelniach lub w korku przy głównych arteriach miasta nie zobaczy więcej ludzi w odpowiedniejszym wieku?
[ Dodano: 2013-04-17, 00:25 ]
Bon Jovi albo zdrowie, wybór należy do Ciebie!
Ktoś od marketingu policzył ile osób może reklamę zobaczyć w szpitalu. OK, ale czy bilboardu przy szkołach, uczelniach lub w korku przy głównych arteriach miasta nie zobaczy więcej ludzi w odpowiedniejszym wieku?
[ Dodano: 2013-04-17, 00:25 ]
Bon Jovi albo zdrowie, wybór należy do Ciebie!
- Damned
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 4971
- Rejestracja: 7 listopada 2012, o 03:16
- Ulubiona płyta: These Days
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
AmenTomker pisze:w szpitalach przeważająca liczba ludzi starszych, może taki jest klient docelowy wg prestige na koncert BJ![]()
Billboardy i inne reklamy zewnętrzne dużo więcej kosztują. Ostatnio sporo narzekaliśmy na promocję koncertu i wygląda na to, że agencja postanowiła coś z tym zrobić. Szkoda, że najtańszym z możliwych sposobów, ale w razie czego przecież promocja jest...Tomker pisze:Ktoś od marketingu policzył ile osób może reklamę zobaczyć w szpitalu. OK, ale czy bilboardu przy szkołach, uczelniach lub w korku przy głównych arteriach miasta nie zobaczy więcej ludzi w odpowiedniejszym wieku?
Widzę tylko jeden plus tej akcji. Media mają okazję, by przypomnieć światu o koncercie, tak jak uczynił to dziś Onet. Może w ten sposób, ktoś zainteresuje się koncertem
- Frankie
- Administrator
-
Have A Nice Day
- Posty: 939
- Rejestracja: 16 listopada 2006, o 16:48
- Lokalizacja: Łódź
Przecież kontakt z naszą kochaną służbą zdrowia mają nie tylko ludzie starsi. Wiele osób w różnym wieku przewija się dziennie przez rejestracje, korytarze przychodni, zmierzając do gabinetów lekarskich na umówioną wizytę, badania kontrolne itp. itd. Służba zdrowia (w sensie szpitalne przychodnie, rejestracje itp. to nie domy starców).
Uwierzcie mi, że naprawdę można dostać pierdolca czekając w niekończącej się kolejce będącej skutkiem :
1. wzięcia numerka do szatni
2. wzięcia numerka do rejestracji na badania
3. wzięcia numerka by się czegoś spytać wszechwładnej pani w okienku
4. wzięcia ponownie numerka gdyż uprzednio wydrukowany okazał się być nie do tego okienka
5. wzięcia numerka w celu poproszenia innej pani z innego okienka o ksero karty leczenia
6. wzięcia numerka w celu odebrania wyników badań itp.itd.
Przykład oparty na szpitalu Barlickiego w Łodzi. Nie jest to zapewne odosobniony przypadek. Tego typu promocja to dobry pomysł. Pokazuje, że Prestige MJM podjął inicjatywę by jeszcze zawalczyć z promocją. Oczywiście może i reklama na osiedlach studenckich czy w komunikacji miejskiej byłaby lepsza, ale należy się cieszyć z decyzji organizatora o obudzeniu się z tego lekkiego letargu promocyjnego na dwa miesiące przed koncertem. Brawo za inicjatywę.
Uwierzcie mi, że naprawdę można dostać pierdolca czekając w niekończącej się kolejce będącej skutkiem :
1. wzięcia numerka do szatni
2. wzięcia numerka do rejestracji na badania
3. wzięcia numerka by się czegoś spytać wszechwładnej pani w okienku
4. wzięcia ponownie numerka gdyż uprzednio wydrukowany okazał się być nie do tego okienka
5. wzięcia numerka w celu poproszenia innej pani z innego okienka o ksero karty leczenia
6. wzięcia numerka w celu odebrania wyników badań itp.itd.
Przykład oparty na szpitalu Barlickiego w Łodzi. Nie jest to zapewne odosobniony przypadek. Tego typu promocja to dobry pomysł. Pokazuje, że Prestige MJM podjął inicjatywę by jeszcze zawalczyć z promocją. Oczywiście może i reklama na osiedlach studenckich czy w komunikacji miejskiej byłaby lepsza, ale należy się cieszyć z decyzji organizatora o obudzeniu się z tego lekkiego letargu promocyjnego na dwa miesiące przed koncertem. Brawo za inicjatywę.
Everybody lies...but not about June 19th 2013, PGE Arena Gdansk and July 12th 2019, PGE Narodowy, Warsaw!!!