Witam

Tutaj możesz się przedstawić oraz zapoznać z innymi fanami.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
krzyu
It's My Life
It's My Life
Posty: 133
Rejestracja: 5 marca 2010, o 22:25
Lokalizacja: Starachowice

Witam

Post autor: krzyu »

Korzystając z okazji, ze w nocy troche mniejszy ruch na forum - postanowiłem sie poraz pierwszy "udzielić" :)

Konto założyłem 2,5 roku temu, czytam pewnie od 4-5, ale jakoś nigdy nie było czasu - ale obiecałem sobie, że gdy nadejdzie "ten" dzień (każdy wie o co chodzi :P) - to zacznę pisać.

Pochodzę ze Starachowic, nieduża miejscowość, znana głównie z afer politycznych i oczywiście ciężarówek marki STAR :P, studiuję w Kielcach - chyba tak jak niektóre osoby z forum - to udało mi się wychwycić z tej całej gorączki ostatnich dni :)

BJ pojawiło się z moim życiu w 97-98r., kiedy to nieświadomie jeszcze pochłaniałem TDays, którego słuchała starsza siostra (do dziś jest to ulubiona płyta;)). Bardziej świadome poznawanie zaczęło się od 2000r. i list HOP-BĘC, gdzie It's My Life zostało hitem roku - tyle pamiętam :P

Myślę, że na razie tyle - tymczasem spadam spać, niestety projekty dają w kość...


Z racji tej późnej pory zapomniałem się przedstawić - mam a imię Krzysiek i mam 22 lata :)
Kamiila
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Save a Prayer
Save a Prayer
Posty: 38
Rejestracja: 7 listopada 2012, o 10:33
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Post autor: Kamiila »

Ja również po kilku miesiącach podglądania forum z ukrycia postanowiłam się wreszcie ujawnić :)

Kilka słów o mnie: mam na imię Kamila, mam 19 lat i studiuję filologię rosyjsko-angielską. Pochodzę z Gniezna, ale ze względu na studia mieszkam w Poznaniu.

Fanką BJ jestem od 2002 roku i oczywiście wybieram się na czerwcowy koncert.
Awatar użytkownika
Xander
It's My Life
It's My Life
Posty: 165
Rejestracja: 16 lutego 2011, o 09:59
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Kontakt:

Post autor: Xander »

krzyu, Witaj na forum. :))
Malkolit
Keep The Faith
Keep The Faith
Posty: 401