NAJLEPSZY ALBUM LAT 80-tych
Moderatorzy: Adm's Team, Mod's Team
NAJLEPSZY ALBUM LAT 80-tych
Ostatnio sporo pisałem o albumach. Dobrych, świetnych, kultowych, ważnych, ciekawych, itp. itd...
Do rzeczy. Proponuję zabawę. Powiedzmy - tygodniową. Może się przyjmie, może nie...
Zabawa dotyczy - zgodnie z tytułem - głosowania na najlepszy album lat 80. XXw.
Wymieniamy swoje 10 faworytów i przy każdym stawiamy punktację (potem KTOŚ to będzie musiał zliczyć). Dla przykładu album nr 1 otrzymuje 10pkt, nr 2 9pkt....nr 10 tylko 1 punkcik... Każdy może tylko raz wziać udział w zabawie. Podanie własnej "10-ki" zależy jedynie od subiektywnych odczuć. Nie ma też limitu albumów jednego wykonawcy.
Ja swoje typy muszę jeszcze przemysleć, a póki co... zapraszam do zabawy.
Do rzeczy. Proponuję zabawę. Powiedzmy - tygodniową. Może się przyjmie, może nie...
Zabawa dotyczy - zgodnie z tytułem - głosowania na najlepszy album lat 80. XXw.
Wymieniamy swoje 10 faworytów i przy każdym stawiamy punktację (potem KTOŚ to będzie musiał zliczyć). Dla przykładu album nr 1 otrzymuje 10pkt, nr 2 9pkt....nr 10 tylko 1 punkcik... Każdy może tylko raz wziać udział w zabawie. Podanie własnej "10-ki" zależy jedynie od subiektywnych odczuć. Nie ma też limitu albumów jednego wykonawcy.
Ja swoje typy muszę jeszcze przemysleć, a póki co... zapraszam do zabawy.
1. Talk Talk - Spirit of Eden (1988)
2. Leonard Cohen - I'm Your Man (1988)
3. Pink Floyd - The Final Cut (1983)
4. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
5. Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason (1987)
6. Extreme - Extreme (1989)
7. Pandora's Box - Original Sin (1989)
8. Arthur Russell - World of Echo (1986)
9. Heart - Heart (1985)
10. Eurythmics - We Too Are One (1989)
2. Leonard Cohen - I'm Your Man (1988)
3. Pink Floyd - The Final Cut (1983)
4. Talk Talk - The Colour of Spring (1986)
5. Pink Floyd - A Momentary Lapse of Reason (1987)
6. Extreme - Extreme (1989)
7. Pandora's Box - Original Sin (1989)
8. Arthur Russell - World of Echo (1986)
9. Heart - Heart (1985)
10. Eurythmics - We Too Are One (1989)
- Damned
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 4971
- Rejestracja: 7 listopada 2012, o 03:16
- Ulubiona płyta: These Days
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Moje ulubione albumy lat '80 to oczywiście New Jersey i Slippery When Wet. Jak się łatwo domyślić płyty te i tak zwyciężą w rankingu sporządzanym przez fanów Bon Jovi, dlatego wspomogę swoim głosem inne krążki
01. Prince & the Revolution - Purple Rain
02. Dire Straits- Brothers in Arms
03. John Lennon - Double Fantasy
04. Guns N' Roses - Appetite for Destruction
05. U2 - The Joshua Tree
06. The Stone Roses - The Stone Roses
07. Beastie Boys - Paul's Botique
08. AC/DC - Back in Black
09. Sting - The Dream of the Blue Turtles
10. T.Love - Wychowanie
EDIT: Zapomniałem o jakże ważnym dla mnie albumie Johna Lennona Double Fantasy. A zatem z ciężkim sercem wyrzucam z TOP10 Republikę.
01. Prince & the Revolution - Purple Rain
02. Dire Straits- Brothers in Arms
03. John Lennon - Double Fantasy
04. Guns N' Roses - Appetite for Destruction
05. U2 - The Joshua Tree
06. The Stone Roses - The Stone Roses
07. Beastie Boys - Paul's Botique
08. AC/DC - Back in Black
09. Sting - The Dream of the Blue Turtles
10. T.Love - Wychowanie
EDIT: Zapomniałem o jakże ważnym dla mnie albumie Johna Lennona Double Fantasy. A zatem z ciężkim sercem wyrzucam z TOP10 Republikę.
Ostatnio zmieniony 5 lutego 2014, o 17:25 przez Damned, łącznie zmieniany 1 raz.
- Runawaygirl18
- It's My Life
- Posty: 151
- Rejestracja: 2 maja 2013, o 21:05
- Lokalizacja: Luboń
Prawie wszystkie moje ulubione albumy pochodzą z lat 80., więc dosyć ciężko mi wybrać 10, chętnie wybrałabym o wiele więcej
1. AC/DC- Back in black 10 pkt
2. Bon Jovi- New Jersey 9 pkt
3. Guns N' Roses- Appetite for destruction 8 pkt
4. Def Leppard- Hysteria 7 pkt
5. Van Halen- 1984 6 pkt
6. Bruce Springsteen- Born In The U.S.A. 5 pkt
7. Queen- A Kind of Magic 4 pkt
8. Mötley Crüe- Dr. Feelgood 3pkt
9. KISS- Crazy Nights 2 pkt
10. The Clash- Combat Rock 1 pkt
1. AC/DC- Back in black 10 pkt
2. Bon Jovi- New Jersey 9 pkt
3. Guns N' Roses- Appetite for destruction 8 pkt
4. Def Leppard- Hysteria 7 pkt
5. Van Halen- 1984 6 pkt
6. Bruce Springsteen- Born In The U.S.A. 5 pkt
7. Queen- A Kind of Magic 4 pkt
8. Mötley Crüe- Dr. Feelgood 3pkt
9. KISS- Crazy Nights 2 pkt
10. The Clash- Combat Rock 1 pkt
"So I live each day like I know it's my last
If there is no future there must be no past"
http://www.lastfm.pl/user/SITT18
If there is no future there must be no past"
http://www.lastfm.pl/user/SITT18
Ciężki to był orzech do zgryzienia. Zatem...
1. Back In Black – AC/DC 10 pkt
2. Slippery When Wet – Bon Jovi 9 pkt
3. Master of Puppets – Metallica 8 pkt
4. Number of The Beast – Iron Maiden 7 pkt
5. Operation: Mindcrime – Queensryche 6 pkt
6. South Of Heaven – Slayer 5 pkt
7. The Joshua Tree - U2 4 pkt
8. Blackout – Scorpions 3 pkt
9. Appetite For Destruction – Guns N’ Roses 2 pkt
10. New Jersey – Bon Jovi 1 pkt
Musiałem wyrzucić z zestawienia m.in. Bleach – Nirvana, Ride the Lightning - Metallica, Reign in Blood - Slayer, Among the Living - Anthrax czy PUMP - Aerosmith
1. Back In Black – AC/DC 10 pkt
2. Slippery When Wet – Bon Jovi 9 pkt
3. Master of Puppets – Metallica 8 pkt
4. Number of The Beast – Iron Maiden 7 pkt
5. Operation: Mindcrime – Queensryche 6 pkt
6. South Of Heaven – Slayer 5 pkt
7. The Joshua Tree - U2 4 pkt
8. Blackout – Scorpions 3 pkt
9. Appetite For Destruction – Guns N’ Roses 2 pkt
10. New Jersey – Bon Jovi 1 pkt
Musiałem wyrzucić z zestawienia m.in. Bleach – Nirvana, Ride the Lightning - Metallica, Reign in Blood - Slayer, Among the Living - Anthrax czy PUMP - Aerosmith
- Badmotorfinger
- It's My Life
- Posty: 212
- Rejestracja: 9 października 2013, o 22:20
- Lokalizacja: Paradise City
Guns N' Roses - Appetite For Destruction (1987) - 10 punktów
Bon Jovi - New Jersey (1988) - 9 punktów
Def Leppard - Hysteria (1987) - 8 punktów
Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son (1988) - 7 punktów
Whitesnake - Slip of the Tongue (1989) - 6 punktów
Bon Jovi - Slippery When Wet (1986) - 5 punktów
The Cult - Sonic Temple (1989) - 4 punkty
Marillion - Misplaced Childhood (1985) - 3 punkty
Metallica - Master of Puppets (1986) - 2 punkty
AC/DC - Bakc in Black (1980) - 1 punkt
Kurczę, strasznie ciężki wybór. Z żalem musiałem pominąć Long Cold Winter, Pump, Reckless, Kick czy Screamin' for Vengeance Judasów
Bon Jovi - New Jersey (1988) - 9 punktów
Def Leppard - Hysteria (1987) - 8 punktów
Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son (1988) - 7 punktów
Whitesnake - Slip of the Tongue (1989) - 6 punktów
Bon Jovi - Slippery When Wet (1986) - 5 punktów
The Cult - Sonic Temple (1989) - 4 punkty
Marillion - Misplaced Childhood (1985) - 3 punkty
Metallica - Master of Puppets (1986) - 2 punkty
AC/DC - Bakc in Black (1980) - 1 punkt
Kurczę, strasznie ciężki wybór. Z żalem musiałem pominąć Long Cold Winter, Pump, Reckless, Kick czy Screamin' for Vengeance Judasów
"It's a bitch, but life's a roller coaster ride
The ups and downs will make you scream sometimes"
The ups and downs will make you scream sometimes"
Na chwilę obecną:
1. Guns N'Roses - Appetite For Destruction - 27pkt
2. AC/DC - Back In Black - 24 pkt
3. Bon Jovi - New Jersey -19 pkt
4. Def Leppard - Hysteria - 15 pkt
5. Bon Jovi - Slippery When Wet - 14 pkt
6. Talk Talk - Spirit of Eden - 10 pkt
. Metallica - Master Of Puppets - 10 pkt
. U2 - The Joshua Tree - 10 pkt
9. Leonard Cohen - I'm Your Man - 9 pkt
. Dire Straits- Brothers in Arms - 9 pkt
Jest z czego wybierać... Dziwi mnie brak w zestawieniu "Blackout-u" Scorpionsów.
1. Guns N'Roses - Appetite For Destruction - 27pkt
2. AC/DC - Back In Black - 24 pkt
3. Bon Jovi - New Jersey -19 pkt
4. Def Leppard - Hysteria - 15 pkt
5. Bon Jovi - Slippery When Wet - 14 pkt
6. Talk Talk - Spirit of Eden - 10 pkt
. Metallica - Master Of Puppets - 10 pkt
. U2 - The Joshua Tree - 10 pkt
9. Leonard Cohen - I'm Your Man - 9 pkt
. Dire Straits- Brothers in Arms - 9 pkt
Jest z czego wybierać... Dziwi mnie brak w zestawieniu "Blackout-u" Scorpionsów.
- ROCKSTAR
- Have A Nice Day
- Posty: 998
- Rejestracja: 10 kwietnia 2005, o 14:19
- Ulubiona płyta: NJ KTF TD
- Lokalizacja: Wałbrzych / Kair
- Kontakt:
1. "New Jersey"- Bon Jovi ; 10 pkt
2. "Hysteria"- Def Leppard; 9 pkt
3. "Lady Pank"- Lady Pank; 8 pkt
4. "Slippery When Wet"- Bon Jovi; 7pkt
5. "Hunting High and Low"- A-ha; 6 pkt
6. "Hot in the Shade"- Kiss; 5 pkt
7. "Tacy Sami"- Lady Pank; 4 pkt
8. "Savage Amusement"- Scorpions; 3 pkt
9. "Dr. Feelgood"- Motley Crue; 2 pkt
10. "Seventh Son of a Seventh Son"- Iron Maiden; 1 pkt
p.s. Wyrzucone z ciezkim sercem Aerosmith, Whitesnake, Winger i The Cult...
2. "Hysteria"- Def Leppard; 9 pkt
3. "Lady Pank"- Lady Pank; 8 pkt
4. "Slippery When Wet"- Bon Jovi; 7pkt
5. "Hunting High and Low"- A-ha; 6 pkt
6. "Hot in the Shade"- Kiss; 5 pkt
7. "Tacy Sami"- Lady Pank; 4 pkt
8. "Savage Amusement"- Scorpions; 3 pkt
9. "Dr. Feelgood"- Motley Crue; 2 pkt
10. "Seventh Son of a Seventh Son"- Iron Maiden; 1 pkt
p.s. Wyrzucone z ciezkim sercem Aerosmith, Whitesnake, Winger i The Cult...
- michael
- Have A Nice Day
- Posty: 627
- Rejestracja: 28 listopada 2009, o 11:40
- Ulubiona płyta: NJ Bounce SWW
- Lokalizacja: Głogów/Legnica
1. Def Leppard - Hysteria 10pkt
2. Def Leppard - Pyromania 9pkt
3. Europe - The Final... 8pkt
4. Whitesnake - Slip Of The ... 7pkt
5. Lady Pank - Lady Pank - 6pkt
6. AC/DC - Blow Up Your Video -5pkt
7. Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son -4pkt
8. Van Halen - 1984 - 3pkt
9. King Diamond - Conspiracy - 2pkt
10. Bon Jovi - New Jersey - 1pkt
A jeszcze tyle tego jest.
2. Def Leppard - Pyromania 9pkt
3. Europe - The Final... 8pkt
4. Whitesnake - Slip Of The ... 7pkt
5. Lady Pank - Lady Pank - 6pkt
6. AC/DC - Blow Up Your Video -5pkt
7. Iron Maiden - Seventh Son of a Seventh Son -4pkt
8. Van Halen - 1984 - 3pkt
9. King Diamond - Conspiracy - 2pkt
10. Bon Jovi - New Jersey - 1pkt
A jeszcze tyle tego jest.
Let's get rocked!
- prezes1
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 3526
- Rejestracja: 4 maja 2010, o 21:48
- Ulubiona płyta: These Days i NJ
- Lokalizacja: Lublin
Takich płyt to mogę wymienić kilkadziesiąt.
no ale skoro ma być subiektywnie i tylko 10 to proszę:
1.BJ - NEW JERSEY
2.BJ - SLIPPERY WHEN WET
3.LADY PANK
4.AEROSMITH - PUMP
5.LADY PANK - OHYDA
6.AEROSMITH - PERMANENT VACATION
7.POISON - OPEN UP AND SAY AHHH!
8.LADY PANK - TACY SAMI
9.BRYAN ADAMS - RECKLESS
10.BRUCE SPRINGSTEEN - BORN IN THE USA
a w drugiej 10tce: Skid Row, Guns N'Roses, Oddział Zamknięty, Queen, Van Halen, Def Leppard, Whitesnake, AC/DC, U2, Europe.
no ale skoro ma być subiektywnie i tylko 10 to proszę:
1.BJ - NEW JERSEY
2.BJ - SLIPPERY WHEN WET
3.LADY PANK
4.AEROSMITH - PUMP
5.LADY PANK - OHYDA
6.AEROSMITH - PERMANENT VACATION
7.POISON - OPEN UP AND SAY AHHH!
8.LADY PANK - TACY SAMI
9.BRYAN ADAMS - RECKLESS
10.BRUCE SPRINGSTEEN - BORN IN THE USA
a w drugiej 10tce: Skid Row, Guns N'Roses, Oddział Zamknięty, Queen, Van Halen, Def Leppard, Whitesnake, AC/DC, U2, Europe.
"Opinions are like assholes...Everybody has one!"
Na chwilę obecną...
1. Bon Jovi – New Jersey - 40 pkt
2. Def Leppard – Hysteria – 34 pkt
3. Bon Jovi – Slippery When Wet – 30 pkt
4. Guns N’ Roses – Appetite For Destruction – 27 pkt
5. AC/DC – Back In Black – 24 pkt
6. Lady Pank – Lady Pank – 22 pkt
7. Talk Talk - Spirit of Eden - 10 pkt
8. Metallica - Master Of Puppets - 10 pkt
9. U2 - The Joshua Tree - 10 pkt
10. Def Leppard – Pyromania / Leonard Cohen - I'm Your Man / Dire Straits- Brothers in Arms - 9 pkt
1. Bon Jovi – New Jersey - 40 pkt
2. Def Leppard – Hysteria – 34 pkt
3. Bon Jovi – Slippery When Wet – 30 pkt
4. Guns N’ Roses – Appetite For Destruction – 27 pkt
5. AC/DC – Back In Black – 24 pkt
6. Lady Pank – Lady Pank – 22 pkt
7. Talk Talk - Spirit of Eden - 10 pkt
8. Metallica - Master Of Puppets - 10 pkt
9. U2 - The Joshua Tree - 10 pkt
10. Def Leppard – Pyromania / Leonard Cohen - I'm Your Man / Dire Straits- Brothers in Arms - 9 pkt