Winyle

Możesz tutaj zadać dowolne pytanie odnośnie zespołu.

Moderatorzy: Adm's Team, Mod's Team

kara1899
Little Bit Of Soul
Little Bit Of Soul
Posty: 1
Rejestracja: 31 października 2014, o 08:25
Lokalizacja: Bielsko-Biała

Winyle

Post autor: kara1899 »

Witam

Wie ktoś może z kim można pogadać nt. winyli Bon Jovi ?? Zastanawiam się do kogo wysyłać tego typu zapytania. Próbowałem do oficjalnego sklepu ,ale nie odpowiadają za politykę firmy, a jedynie pośredniczą w sprzedaży, a przyznam szczerze ,że chętnie bym przeczytał/usłyszał uzasadnienie dlaczego Bon Jovi nie nagrywa żadnych winyli. Ściąganie ze Stanów starych ,oryginalnych,nieotwartych wersji kosztuje sporo,a i tak znalezienie takowych graniczy z cudem.
Awatar użytkownika
Agata BJ
Administrator
Administrator
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 4227
Rejestracja: 16 września 2005, o 18:51
Ulubiona płyta: These Days
Lokalizacja: Lublin / Edynburg
Kontakt:

Post autor: Agata BJ »

Nie znam się na tym za dobrze, ale wiele lat temu udało mi się znaleźć winyla New Jersey w jakimś lokalnym sklepie z używanymi płytami. Do dziś zdobi moją półkę (bo wciąż nie mam w czym go odtwarzać :( ). Może więc to jest właśnie metoda? Poszukać lokalnych sprzedawców. Myślę, że w większych miastach znajdą się takie punkty i zapaleńcy, którzy prowadzą takie sklepiki :) A jeśli nie - zawsze można pytać w internecie na szerszą skalę niż forum :)

Jeszcze co do sklepików to zdecydowanie więcej można ich znaleźć na Wyspach Brytyjskich. Jeśli ma się tam kogoś kto mógłby pójść na zwiady to i szybko znajdzie się upragnioną zdobycz ;)
19.06.2013 - Gdańsk
12.07.2019 - Warszawa

Kontakt: agata@bonjovi.pl
Awatar użytkownika
misiek_93
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 763
Rejestracja: 24 września 2008, o 18:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: misiek_93 »

Na allegro jest sporo używanych winyli spod znaku Bon Jovi
http://allegro.pl/plyty-winylowe-279?or ... v0-ce-1021