XXI wiek... NAJLEPSZE ALBUMY 2010-2013
Moderatorzy: Adm's Team, Mod's Team
XXI wiek... NAJLEPSZE ALBUMY 2010-2013
Zgodnie z tematem... Ciekaw jestem Waszych typów.[/b]
Najlepsze? Raczej najbardziej lubiane przeze mnie. Wyrywkowo i bez schematów Będzie nietypowo
2012:
Mark Knopfler – Privateering
Świetny, klimatyczny album.
Ulubione utwory:
Haul Away
http://www.youtube.com/watch?v=tHJJYfuy4Ec
Corned Beef City
http://www.youtube.com/watch?v=cQbF99WIgY0
Seattle
http://www.youtube.com/watch?v=8prkI3dezgQ
Go Love
http://www.youtube.com/watch?v=uSdtQ-4rsCo
Privateering
http://www.youtube.com/watch?v=2YDPsHznyRU
Redbud Tree
http://www.youtube.com/watch?v=GpVWQll5rX8
Gator Blood
http://www.youtube.com/watch?v=kIKAgeekBAg
Bluebird
http://www.youtube.com/watch?v=uxs74iKia6o
2013:
Avantasia - The Mystery Of Time
http://www.youtube.com/watch?v=V7wa9F_6J6A
ulubione:
What's Left Of Me
http://www.youtube.com/watch?v=nj0a4ArYaT8
The Great Mystery
http://www.youtube.com/watch?v=t_EiKhEpOrk
The Watchmakers Dream
http://www.youtube.com/watch?v=nc4DAtlNYZM&feature=kp
2012:
Benny König - Faces
http://www.junodownload.com/products/be ... 090519-02/
ulubione:
Salvation
Faces
Beacons Of Our Love
Blemished Friendly Foe
Aha - i jeszcze jeden... Gitarowy, instrumentalny album. Bardzo ciekawy także z tego powodu, ze twórcą jest jeden z naszych Forumowiczów...
2013:
The ACE - Ace Of Hearts
http://www.amazon.com/gp/product/B00DLK ... 1372137790
ulubione:
Road 2 Heaven (At The Outskirts Of The Forest)
Be Brave Be Proud Or Be Dead
Summer’s End
Touch The Wind
A Different Kind Of 80ies
Luvmageddon
We All Fall Down
Na deser coś co wszyscy znamy:
2012
ulubione:
Nowadays
Burn the Candle Down
Taking a Chance on the Wind
Weathering the Storm
Sugar Daddy
I'll Always Walk Beside You
Seven Years Gone
Learning How to Fly with a Broken Wing
You Can Only Get So High
Backseat Driver
i mimo sporego rozczarowania zawartością, postanowiłem odnotować, że w zeszłym roku wyszła płyta BJ :
2013:
ulubione:
What About Now
I'm With You
What's Left of Me
Army of One
Amen
2012:
Mark Knopfler – Privateering
Świetny, klimatyczny album.
Ulubione utwory:
Haul Away
http://www.youtube.com/watch?v=tHJJYfuy4Ec
Corned Beef City
http://www.youtube.com/watch?v=cQbF99WIgY0
Seattle
http://www.youtube.com/watch?v=8prkI3dezgQ
Go Love
http://www.youtube.com/watch?v=uSdtQ-4rsCo
Privateering
http://www.youtube.com/watch?v=2YDPsHznyRU
Redbud Tree
http://www.youtube.com/watch?v=GpVWQll5rX8
Gator Blood
http://www.youtube.com/watch?v=kIKAgeekBAg
Bluebird
http://www.youtube.com/watch?v=uxs74iKia6o
2013:
Avantasia - The Mystery Of Time
http://www.youtube.com/watch?v=V7wa9F_6J6A
ulubione:
What's Left Of Me
http://www.youtube.com/watch?v=nj0a4ArYaT8
The Great Mystery
http://www.youtube.com/watch?v=t_EiKhEpOrk
The Watchmakers Dream
http://www.youtube.com/watch?v=nc4DAtlNYZM&feature=kp
2012:
Benny König - Faces
http://www.junodownload.com/products/be ... 090519-02/
ulubione:
Salvation
Faces
Beacons Of Our Love
Blemished Friendly Foe
Aha - i jeszcze jeden... Gitarowy, instrumentalny album. Bardzo ciekawy także z tego powodu, ze twórcą jest jeden z naszych Forumowiczów...
2013:
The ACE - Ace Of Hearts
http://www.amazon.com/gp/product/B00DLK ... 1372137790
ulubione:
Road 2 Heaven (At The Outskirts Of The Forest)
Be Brave Be Proud Or Be Dead
Summer’s End
Touch The Wind
A Different Kind Of 80ies
Luvmageddon
We All Fall Down
Na deser coś co wszyscy znamy:
2012
ulubione:
Nowadays
Burn the Candle Down
Taking a Chance on the Wind
Weathering the Storm
Sugar Daddy
I'll Always Walk Beside You
Seven Years Gone
Learning How to Fly with a Broken Wing
You Can Only Get So High
Backseat Driver
i mimo sporego rozczarowania zawartością, postanowiłem odnotować, że w zeszłym roku wyszła płyta BJ :
2013:
ulubione:
What About Now
I'm With You
What's Left of Me
Army of One
Amen
Moje ulubione...
1. Bezdyskusyjnie. Osobiście nie wierzyłem w to, że którykolwiek z zespołów, które darzę sentymentem uraczy mnie jeszcze kiedykolwiek albumem, który potrafiłby mnie tak uzależnić. Wspaniała płyta. WILKI - "ŚWIATŁO I MROK"
Ulubione piosenki:
Światło i mrok
Syriusz
Spłonąć i odejść
Zwykła miłość
Życie trwa
2. AVENGED SEVENFOLD - NIGHTMARE
Chyba najlepszy album A7X jak dotąd...
Ulubione kawałki:
Buried Alive
Natural Born Killer
Far Away
Tonight The World Dies
3. ALICE IN CHAINS - THE DEVIL PUT DINOSAURS HERE
O tej płycie napisałem już wiele...
Ulubione "momenty"
Hollow
Pretty Done
Stone
The Devil Put Dinosaurs Here
Phantom Limb
Choke
4. PEARL JAM - LIGHTNING BOLT
Gdzieś już o tym pisałem
Debeściaki:
Getaway
Mind Your Manners
My Father's Son
Sirens
Lightning Bolt
Pandulum
Yellow Moon
5. SOUNDGARDEN - KING ANIMAL
Fajna, mocna płyta.
Ulubione utwory:
Non-State Actor
By Croocked Steps
Taree
6. RICHIE SAMBORA - UNDISCOVERED SOUL
Przyjemna, niezobowiązująca płytka.
Najczęściej słuchane:
Burn The Candle Down
Weathering For The Storm
I'll Always Walk Beside You
1. Bezdyskusyjnie. Osobiście nie wierzyłem w to, że którykolwiek z zespołów, które darzę sentymentem uraczy mnie jeszcze kiedykolwiek albumem, który potrafiłby mnie tak uzależnić. Wspaniała płyta. WILKI - "ŚWIATŁO I MROK"
Ulubione piosenki:
Światło i mrok
Syriusz
Spłonąć i odejść
Zwykła miłość
Życie trwa
2. AVENGED SEVENFOLD - NIGHTMARE
Chyba najlepszy album A7X jak dotąd...
Ulubione kawałki:
Buried Alive
Natural Born Killer
Far Away
Tonight The World Dies
3. ALICE IN CHAINS - THE DEVIL PUT DINOSAURS HERE
O tej płycie napisałem już wiele...
Ulubione "momenty"
Hollow
Pretty Done
Stone
The Devil Put Dinosaurs Here
Phantom Limb
Choke
4. PEARL JAM - LIGHTNING BOLT
Gdzieś już o tym pisałem
Debeściaki:
Getaway
Mind Your Manners
My Father's Son
Sirens
Lightning Bolt
Pandulum
Yellow Moon
5. SOUNDGARDEN - KING ANIMAL
Fajna, mocna płyta.
Ulubione utwory:
Non-State Actor
By Croocked Steps
Taree
6. RICHIE SAMBORA - UNDISCOVERED SOUL
Przyjemna, niezobowiązująca płytka.
Najczęściej słuchane:
Burn The Candle Down
Weathering For The Storm
I'll Always Walk Beside You
- Badmotorfinger
- It's My Life
- Posty: 212
- Rejestracja: 9 października 2013, o 22:20
- Lokalizacja: Paradise City
Do moich ulubionych płyt w latach 2010-2013 bezsprzecznie należą :
Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away (2013) - Klasa mistrza
Iron Maiden - Final Frontier (2010)
Richie Sambora - Aftermath of The Lowdown (2012)
Aerosmith - Music From Another Demension (2012)
Pearl Jam - Lightning Bolt (2013)
Slash (2010)
Dream Theater (2013)
Nick Cave & The Bad Seeds - Push The Sky Away (2013) - Klasa mistrza
Iron Maiden - Final Frontier (2010)
Richie Sambora - Aftermath of The Lowdown (2012)
Aerosmith - Music From Another Demension (2012)
Pearl Jam - Lightning Bolt (2013)
Slash (2010)
Dream Theater (2013)
"It's a bitch, but life's a roller coaster ride
The ups and downs will make you scream sometimes"
The ups and downs will make you scream sometimes"
Jeśli chodzi o sprzedaż, to największym bestsellerem tej dekady, jest drugi studyjny album Adele Adkins z 2011 roku, noszący nazwę 21. Jest to swego rodzaju anomalia na rynku fonograficznym. ponieważ żaden z wykonawców debiutujących w XXI Wieku, nie sprzedał na całym świecie niemal 30 milionów egzemplarzy jednego albumu. Tego rekordu do końca wieku zapewne nikt nie pobije.
- medicineman90
- Gdańsk Supporter
-
Keep The Faith
- Posty: 425
- Rejestracja: 30 kwietnia 2013, o 11:36
- Lokalizacja: Działdowo
- Kontakt:
Crazy Lixx - New Religion
Richie Sambora - Aftermath of The Lowdown
Aerosmith - Music From Another Demension
Reckless Love - Animal Attraction
Slash - Slash
Harem Scarem - Mood Swings II
Richie Sambora - Aftermath of The Lowdown
Aerosmith - Music From Another Demension
Reckless Love - Animal Attraction
Slash - Slash
Harem Scarem - Mood Swings II
Harlem rain coming down,
Another shattered soul, in the lost and found.
One more night, on the street of pain,
Getting washed away by the Harlem rain.
Another shattered soul, in the lost and found.
One more night, on the street of pain,
Getting washed away by the Harlem rain.
- prezes1
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 3515
- Rejestracja: 4 maja 2010, o 21:48
- Ulubiona płyta: These Days i NJ
- Lokalizacja: Lublin
Jest parę takich płyt:
richie-aftermath
aerosmith-music from another dimension
the darkness-hot cakes
bruce springsteen-wrecking ball
pearl jam-lightning bolt
t.love-old is gold
lady pank-symfonicznie
cree-wyjdź
wilki-światło i mrok
slash-apocalyptic love
rockstar-ace of hearts
the black keys -el camino
jan bo - miya
noel gallagher's high flying birds
richie-aftermath
aerosmith-music from another dimension
the darkness-hot cakes
bruce springsteen-wrecking ball
pearl jam-lightning bolt
t.love-old is gold
lady pank-symfonicznie
cree-wyjdź
wilki-światło i mrok
slash-apocalyptic love
rockstar-ace of hearts
the black keys -el camino
jan bo - miya
noel gallagher's high flying birds
"Opinions are like assholes...Everybody has one!"
- Damned
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 4971
- Rejestracja: 7 listopada 2012, o 03:16
- Ulubiona płyta: These Days
- Lokalizacja: Polska
- Kontakt:
Ograniczę się do albumów z pogranicza rocka
01. Jeff Beck - Emotion and Commotion (2010)
02. The Black Keys - El Camino (2011)
03. Tame Impala - Lonerism (2012)
04. Paul Simon - So Beautiful or So What (2011)
05. Alabama Shakes - Boys & Girls (2012)
06. Kings of Leon - Come Around Sundown (2010)
07. Gov't Mule - Shout (2013)
08. Richie Sambora - Aftermath of the Lowdown (2012)
09. Muse – The 2nd Law (2012)
10. Gary Clark Jr - Blak and Blu (2013)
What About Now gdzieś w drugiej dziesiątce...
01. Jeff Beck - Emotion and Commotion (2010)
02. The Black Keys - El Camino (2011)
03. Tame Impala - Lonerism (2012)
04. Paul Simon - So Beautiful or So What (2011)
05. Alabama Shakes - Boys & Girls (2012)
06. Kings of Leon - Come Around Sundown (2010)
07. Gov't Mule - Shout (2013)
08. Richie Sambora - Aftermath of the Lowdown (2012)
09. Muse – The 2nd Law (2012)
10. Gary Clark Jr - Blak and Blu (2013)
What About Now gdzieś w drugiej dziesiątce...
1. Adele - 21
2. Radiohead - The King of Limbs
3. Emeli Sandé - Our Version of Events
4. Ed Sheeran - +
5. Björk - Biophilia
6. Of Monsters and Men - My Head is an Animal
7. Justin Timberlake - The 20/20 Experience
8. Daft Punk - Random Access Memories
9. The Vaccines - What Did You Expect from The Vaccines?
10. James Blake - James Blake
2. Radiohead - The King of Limbs
3. Emeli Sandé - Our Version of Events
4. Ed Sheeran - +
5. Björk - Biophilia
6. Of Monsters and Men - My Head is an Animal
7. Justin Timberlake - The 20/20 Experience
8. Daft Punk - Random Access Memories
9. The Vaccines - What Did You Expect from The Vaccines?
10. James Blake - James Blake
1. happysad - Ciepło/zimno
2. Green Day - American Idiot
3. T.Love - I Hate Rock'n'Roll
4. Tabu - Endorfina
5. Hinder - Take It To The Limit
6. Linkin Park - Minutes To Midnight
7. Kent - Vapen & Ammunition
8. Noel Gallagher's High Flying Birds - Noel Gallagher's High Flying Birds
9. T.Love - Model 01
10. Pearl Jam - Lightning Bolt
11. Blenders - Kuciland
12. Rise Against - The Sufferer & The Witness
13. Natural Dread Killaz - Ile lat...
14. happysad - Wszystko Jedno
15. Tabu - Salut!
16. Oasis - Dig Out Your Soul
17. Rise Against - Endgame
18. SOJA - Born In Babylon
19. Indios Bravos - Peace!
20. Pink - I'm Not Dead
21. T.Love - Old is Gold
22. Linkin Park - Meteora
23. Hinder - Extreme Behavior
24. Rise Against - Siren Song Of The Counter Culture
25. Strachy Na Lachy - Piła Tango
26. Nickelback - All The Right Reasons
27. Aerosmith - Music From Another Dimension!
28. Oasis - Heathen Chemistry
29. OneRepublic - Dreaming Out Loud
30. Richie Sambora - Aftermath of the Lowdown
31. Hinder - All American Nightmare
32. SOJA - Strength To Survive
33. Tabu - Jednosłowo
34. happysad - Mów Mi Dobrze
35. IRA - Londyn 8:15
36. Dżem - Muza
37. Andrzej Citowicz - Ace Of Hearts
38. Pink - Funhouse
39. Bon Jovi - Have a Nice Day
40. Rise Against - Appeal To Reason
PS. Przy latach 90. jakimś cudem zapomniałem o Stranger In This Town, na pewno byłoby w pierwszej "15".
2. Green Day - American Idiot
3. T.Love - I Hate Rock'n'Roll
4. Tabu - Endorfina
5. Hinder - Take It To The Limit
6. Linkin Park - Minutes To Midnight
7. Kent - Vapen & Ammunition
8. Noel Gallagher's High Flying Birds - Noel Gallagher's High Flying Birds
9. T.Love - Model 01
10. Pearl Jam - Lightning Bolt
11. Blenders - Kuciland
12. Rise Against - The Sufferer & The Witness
13. Natural Dread Killaz - Ile lat...
14. happysad - Wszystko Jedno
15. Tabu - Salut!
16. Oasis - Dig Out Your Soul
17. Rise Against - Endgame
18. SOJA - Born In Babylon
19. Indios Bravos - Peace!
20. Pink - I'm Not Dead
21. T.Love - Old is Gold
22. Linkin Park - Meteora
23. Hinder - Extreme Behavior
24. Rise Against - Siren Song Of The Counter Culture
25. Strachy Na Lachy - Piła Tango
26. Nickelback - All The Right Reasons
27. Aerosmith - Music From Another Dimension!
28. Oasis - Heathen Chemistry
29. OneRepublic - Dreaming Out Loud
30. Richie Sambora - Aftermath of the Lowdown
31. Hinder - All American Nightmare
32. SOJA - Strength To Survive
33. Tabu - Jednosłowo
34. happysad - Mów Mi Dobrze
35. IRA - Londyn 8:15
36. Dżem - Muza
37. Andrzej Citowicz - Ace Of Hearts
38. Pink - Funhouse
39. Bon Jovi - Have a Nice Day
40. Rise Against - Appeal To Reason
PS. Przy latach 90. jakimś cudem zapomniałem o Stranger In This Town, na pewno byłoby w pierwszej "15".
Faktycznie, ale to nie świadczy źle o moim wzroku. To świadczy o tym, że mój mózg sam zamienił cyfrę "1" na "0" poprzez przeczytanie "XXI wiek" i logikę założenia tematu o pierwszej dekadzie tego stulecia w pierwszej kolejności. I przy swojej logice, jak i rankingu pozostanę.
Offtopując, gdybym był wybitnym diagnostykiem o nazwisku będącym angielskim rzeczownikiem, na pewno chciałbym, by Gem był moim asystentem.
Offtopując, gdybym był wybitnym diagnostykiem o nazwisku będącym angielskim rzeczownikiem, na pewno chciałbym, by Gem był moim asystentem.