
ELIMINACJE:
BEST VIDEOS 1984-1987
(12-15 listopada)
4 teledyski z największą ilością głosów trafią stąd do półfinałów.
Teledyski z pierwszego i trzeciego miejsca trafią do I półfinału.
Teledyski z drugiego i czwartego miejsca trafią do II półfinału.
BEST VIDEOS 1988-1993
(15-18 listopada)
4 teledyski z największą ilością głosów trafią stąd do półfinałów.
Teledyski z pierwszego i trzeciego miejsca trafią do II półfinału.
Teledyski z drugiego i czwartego miejsca trafią do I półfinału.
BEST VIDEOS 1994-1999
(18-21 listopada)
4 teledyski z największą ilością głosów trafią stąd do półfinałów.
Teledyski z pierwszego i trzeciego miejsca trafią do I półfinału.
Teledyski z drugiego i czwartego miejsca trafią do II półfinału.
BEST VIDEOS 2000-2005
(21-24 listopada)
4 teledyski z największą ilością głosów trafią stąd do półfinałów.
Teledyski z pierwszego i trzeciego miejsca trafią do II półfinału.
Teledyski z drugiego i czwartego miejsca trafią do I półfinału.
BEST VIDEOS 2005-2014
(24-27 listopada)
4 teledyski z największą ilością głosów trafią stąd do półfinałów.
Teledyski z pierwszego i trzeciego miejsca trafią do I półfinału.
Teledyski z drugiego i czwartego miejsca trafią do II półfinału.
PÓŁFINAŁY:
BEST VIDEOS (1. PÓŁFINAŁ)
(27-30 listopada)
5 teledysków z największą ilością głosów trafi stąd do finału.
BEST VIDEOS (2. PÓŁFINAŁ)
(30 listopada-3 grudnia)
5 teledysków z największą ilością głosów trafi stąd do finału.
FINAŁ:
BEST VIDEOS EVER
(3-7 grudnia)
OTO NOMINACJE:

Livin' on a Prayer
(Wayne Isham, 1986)
Teledysk nagrany 11. lipca 1986 roku w Los Angeles.
Zdjęcia odbyły się w hali widowiskowej Grand Olympic Auditorium,
gdzie zaimprowizowano koncert zespołu. Był to dzień 27-ych urodzin
Richiego Sambory. W tym samym miejscu powstały obrazy
do You Give Love a Bad Name oraz Wild in the Streets.

Born to Be My Baby
(Wayne Isham, 1988)
Teledysk nagrany w Little Mountain Sound Studios
w kanadyjskim Vancouver, podczas sesji do albumu New Jersey.
W teledysku przewijają się osoby z najbliższego otoczenia BJ,
w tym przyszła wybranka Jona, Dorothea Hurley.

Lay Your Hands on Me
(Wayne Isham, 1989)
Teledysk nagrany podczas koncertów w Salt Palace
w Salt Lake City, 2 i 3 maja 1989, w Memorial Coliseum
w Portland 8 maja 1989 oraz w Tacoma Dome w Tacoma
10 maja 1989. Zdjęcia odbyły się w pierwszym tygodniu
po ślubie Jona z Dorothea Hurley.

Keep the Faith
(Phil Joanou, 1992)
Teledysk nagrany w październiku 1992 roku
w centrum Nowego Jorku. Sceny powstały m.in.
na Moście Brooklyńskim, Wall Street,
a także 5th Avenue.

Bed of Roses
(Wayne Isham, 1993)
Teledysk nagrany w Dolinie Śmierci w stanie Nevada
oraz podczas koncertu noworocznego w Stabler Arena
w Bethlehem, w stanie Pensylwania, 31. grudnia 1992 roku.

Always
(Marty Callner, 1994)
Teledysk nagrany w lipcu 1994 roku w Los Angeles.
Większość scen powstało w studio filmowym w Hollywood.
W główne role wcielili się uznani aktorzy: Carla Gugino,
Jack Noseworthy, Keri Russell oraz Jason Wiles.
Istnieje także alternatywna wersja
z samym zespołem.

This Ain't a Love Song
(Andy Morahan, 1995)
Teledysk nagrany 1 maja 1995 roku
w mieście Ayuthayya w Tajlandii, gdzie zespół
rozpoczynał ogólnoświatowe tournee promujące składankę
Cross Road oraz nadchodzący album These Days.
Zdjęcia powstały przy ruinach buddyjskiej świątyni
Wat Phra Sri Sanphet. Istnieje także
alternatywna wersja z fabułą.

These Days
(Steven Kirlys, 1996)
Teledysk nagrany podczas ogólnoświatowego tournee
zakończonego na początku grudnia 1995 roku w RPA.
Zdjęcia powstały na Filipinach, w Japonii, Kapsztadzie
i Londynie. Istnieje kilka wersji teledysku.

It's My Life
(Wayne Isham, 2000)
Teledysk nagrany 19. marca 2000 roku w Los Angeles.
Sceny z udziałem Bon Jovi powstały w 2nd Street Tunnel,
gdzie zespół zagrał improwizowany koncert dla setki fanów.
Zdjęcia rozpoczęły się o 19 czasu lokalnego i trwały do północy.
W role Tommy'ego i Giny wcielili się: Will Estes oraz Shiri Appleby.
Istnieje także nieoficjalna, alternatywna wersja
z samym zespołem.

Have a Nice Day
(Eric Hirshberg, 2005)
Teledysk nagrany w drugim tygodniu lipca 2005 roku w Nowym Jorku.
Zdjęcia trwały aż 5 dni, z uwagi na ulewne deszcze, jakie panowały wówczas
nad miastem. Występ przed publicznością zarejestrowano w Irving Plaza, 11 lipca,
w dniu 46. urodzin Sambory. Pojedyncze ujęcia były kręcone m.in. przed:
Warwick Hotel i Hotel Gansevoort, a także w: Serafina
Restaurant i Markt Restaurant.
W FINALE GŁOS MOŻEMY ODDAĆ NA MAX. 3 TELEDYSKI,
KTÓRE NASZYM ZDANIEM POWINNY ZNALEŹĆ SIĘ NA PODIUM.