Znany autor riffu 'Blaze Of Glory'

Dyskusje na temat albumów, ich oceny, opinie.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
ZB
Keep The Faith
Keep The Faith

Znany autor riffu 'Blaze Of Glory'

Post autor: ZB »

Nie wiem jak Was, ale mnie zawsze zzerala ciekawosc, kto wyszedl z tym niesamowitym riffem. Okazuje sie (naprawde czuje sie, jakbym odkryl jedna z wielkich tajemnic ludzkosci), ze nie byl to Jeff Beck ani Jon. Byl to ALDO NOVA.

A tak BTW, album 'Blaze Of GLory' - Jon Bon Jovi, all songs written & composed by Jon Bon Jovi'. KLAMSTWO, moi drodzy :D

Kawalki zostaly wspoltworzone z ALDO NOVA, Skad te informacje? Jeden z uzytkownikow JT znalazl je na fan-page'u Aldo! Aldo bral udzial w tworzeniu 'Blaze', jak i Jon w 'Blood On The Bricks' Novy (kto nie zna - do sluchania, bo swietny album!), tylko nie zostal nigdzie wymieniony, poza partiami gitary rytmicznej.

'Blaze of Glory 1st time ever recorded acoustic version Aldo nova/Jon Bon Jovi into a cassette recorder 1990

Hi there from the man who never sleepsHAHAHA!
I gonna share something that's never been heard before and that even Jon didn't know existed.Sorry but I'm in the recording too so too bad.
On Wikidedia when you go to Blaze of Glory the song,Jon tells the story o how the first time he played the song was in the desert to Emilio Estevez and John Frusco and they took it right there on the spot.
I'm afraid that's not true.You see as you'll hear from this recording that no one in the world but me has,it that the first time the song was recorded after it was written,was in Jon's office in his house in Rumson N.J. You can tell that Jon is the real deal 'cause his voice is remarkable even in one take in a cssette recorder. You hear Jon,on vox and that's me on guitar,and during the second half you actually hear me coming up with the intro riff that is the trademark of the song,even though i never got a writer's credit for it. Don't get me wrong Jon was always kind and generous with me,but as you'll se it's me and Jon alone on that tape,and there's no Emilio or director there,and we're certainly not in the desert.
Enjoy HAHAHA(LOL)'

http://f.cl.ly/items/2y0v231S3p2v2H1R3L ... onjovi.mp3

Dla mnie to bezcenne znalezisko! I oczywiscie Jon wzial wszystko na siebie, nie tylko jeden kawalek, ale caly album...

Aldo Nove uwielbiam, ale teraz to ma.. +∞ do legendarnosci :D

Dodaje tez adres stronki Novy, bo facet dodaje tam prawdziwe perelki, jest tez troche o Jonie, w tym zabawna anegdotka o jego problemie z gazami xD
http://www.facebook.com/pages/Aldo-Nova/531242150240050
LET IT ROCK!!!!!!!!!!!!!!
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Ulubiona płyta: These Days i NJ

Post autor: prezes1 »

No rzeczywiście fajna informacja odnośnie tego riffu.
Natomiast wiedziałem od początku że Beck został zaproszony na 'solóweczkę' tylko ;)
Co do Aldo Novy, Jon wyraźnie(grubym drukiem) dziękuje za wkład w aranżację i produkcję, więc w sumie można się było domyśleć...Problemem jest to, że Jon jak napisze tekst i surowe akordy już przypisuje sobie autorstwo. Czyli np. potem przychodzi Richie, wymyśla mega-solo czy riffy do Dry County a i tak nie jest współautorem...
Nie do końca jest to sprawiedliwe ale Jan tak pracował od zawsze...
Pewnie takich perełek i anegdot jak ZB znalazł można by przywołać więcej... ;)
"Opinions are like assholes...Everybody has one!"
usunięty użytkownik 4858

Re: Znany autor riffu 'Blaze Of Glory'

Post autor: usunięty użytkownik 4858 »

ZB pisze:Jon tells the story o how the first time he played the song was in the desert to Emilio Estevez and John Frusco and they took it right there on the spot.
I'm afraid that's not true.
Oczywiście, że Aldo bardzo często współpracował blisko z Jonem to nie zaskoczenie, ale kłamstwo to już tak :(
Coś się Aldo wkurzył po latach?
Awatar użytkownika
ZB
Keep The Faith
Keep The Faith

Post autor: ZB »

Znaczy popsuly im sie tam relacej nieco kolo 98 chyba. 'Mr. Big Time' w zasadzie powinien byc opisany Aldo Nova and Jon Bon Jovi podobno. Ale tez na stronce Nova pisze, ze mimo wszystko w glebi kocha Jona jak brata i ze co bylo w przeszlosci powinno tam pozostac, czy cos w ten desen.
LET IT ROCK!!!!!!!!!!!!!!
usunięty użytkownik 4858

Post autor: usunięty użytkownik 4858 »

co ma teraz mówić... Widać, że pewnie dostał kasę, więc z jednej strony trudno mu narzekać, a z drugiej chciałby się pochwalić.
Takie rzeczy załatwia się od razu, a nie czeka, aż powstaną "fakty medialne". Bo teraz to się może chwalić "archeologom" :D
ODPOWIEDZ

Wróć do „Albumy i Wydawnictwa”