nasze filmy
Moderatorzy: Adm's Team, Mod's Team
nasze filmy
Jovizna zrobiła temat o serialach...więc może czas na filmy?Piszcie jakie filmy są wg.Was najlepsze,jakie wywarły wrażenie i dlaczego
Pogrupujmy je trochę:
1)komedie
2)sensacyjne
3)horrory
4)thrillery
5)animowane
6)hisoryczne
6)melodramaty
7)dokumentalne
8)fantasy
9)przygodowe
To chyba wszystkie
P.S.Jovizna sorry za odgapienie tematu
Pogrupujmy je trochę:
1)komedie
2)sensacyjne
3)horrory
4)thrillery
5)animowane
6)hisoryczne
6)melodramaty
7)dokumentalne
8)fantasy
9)przygodowe
To chyba wszystkie
P.S.Jovizna sorry za odgapienie tematu
- Agata BJ
- Administrator
-
Have A Nice Day
- Posty: 4227
- Rejestracja: 16 września 2005, o 18:51
- Ulubiona płyta: These Days
- Lokalizacja: Lublin / Edynburg
- Kontakt:
Nie chce mi sie myśleć kategoriami, po prostu wymienię kilka filmów, na które (według mnie) warto zwrócić uwagę.
"Kill Bill 1,2" - jeden z moich ulubionych filmów. A co mnie w nim urzekło? Sama nie wiem dokładnie, ale mogłabym go oglądać wiele razy i nie znudziłby mi się zbyt szybko. Świetna akcja, świetna obsada. Po prostu palce lizać
"Władca pierścieni"- jako, że interesuję się nieco fantastyką, jest to dla mnie naprawdę świetny film. Co tu dużo mówić? Wszyscy pewnie oglądali, więc nie potrzeba komentarza
"Gra"- film, w którym aż do ostatnich minut nie wiadomo o co właściwie chodzi. A takie są przecież najlepsze, bo człowiek ogląda z zainteresowaniem by dowiedzieć się o co sie rozchodzi. Taki film-zagadka. Polecam, zwłaszcza tym, którzy lubią Michaela Douglasa
To takie pierwsze trzy pozycje, które przyszły mi do głowy, ale ponad wszystko uwielbiam horrory i thillery. Na drugim miejscu postawiłabym komedie.
A jak mi się przypomną jeszcze jakieś konkretne pozycje to oczywiście o nich napiszę
"Kill Bill 1,2" - jeden z moich ulubionych filmów. A co mnie w nim urzekło? Sama nie wiem dokładnie, ale mogłabym go oglądać wiele razy i nie znudziłby mi się zbyt szybko. Świetna akcja, świetna obsada. Po prostu palce lizać
"Władca pierścieni"- jako, że interesuję się nieco fantastyką, jest to dla mnie naprawdę świetny film. Co tu dużo mówić? Wszyscy pewnie oglądali, więc nie potrzeba komentarza
"Gra"- film, w którym aż do ostatnich minut nie wiadomo o co właściwie chodzi. A takie są przecież najlepsze, bo człowiek ogląda z zainteresowaniem by dowiedzieć się o co sie rozchodzi. Taki film-zagadka. Polecam, zwłaszcza tym, którzy lubią Michaela Douglasa
To takie pierwsze trzy pozycje, które przyszły mi do głowy, ale ponad wszystko uwielbiam horrory i thillery. Na drugim miejscu postawiłabym komedie.
A jak mi się przypomną jeszcze jakieś konkretne pozycje to oczywiście o nich napiszę
znając jovizne to Natka zacznij pakowanie :D oczywiscie żartujeP.S.Jovizna sorry za odgapienie tematu
z filmów to mam tylko 2 ktore jakos zapadły mi gleboko w główce:
Młode Strzelby 2 sam nie wiem czemu ale lubie nawet 200 razy go ogladac i film z De Niro pt. "FAN" milutka opowieść o czlowieku ktory jest fanem ulubionego sportu.
I Natka pamietaj żeby kartke nam wyslac z Kuby tam tylko jovizna Cie nie znajdzie
- KM
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
- Posty: 680
- Rejestracja: 11 marca 2006, o 22:48
- Lokalizacja: Toruń
Moje ulubione filmy? - będzie tego trochę - jeden z nich właśnie zaczyna się w Polsacie - "Memento"
Poza tym - "Mechaniczna pomarańcza" Kubricka - film już stary, ale zupełnie inny niż wszystko co widziałam (podobnie jak "Pies andaluzyjski" Bunuela i Daliego)
Do tego: 21 gramów, Babel, Fargo, Frida, Forrest Gump, Miasto Boga, Amorres Perros, Miłość i śmierć, Obywatel Kane, Porozmawiaj z nią, Pulp fiction, Requiem dla snu, Zielona mila, złe wychowanie, drżące ciało, Volver i inne Almodovara. Większość jest raczej z kategorii psychologicznych Do tego jeszcze Lynch :razz:
Poza tym - "Mechaniczna pomarańcza" Kubricka - film już stary, ale zupełnie inny niż wszystko co widziałam (podobnie jak "Pies andaluzyjski" Bunuela i Daliego)
Do tego: 21 gramów, Babel, Fargo, Frida, Forrest Gump, Miasto Boga, Amorres Perros, Miłość i śmierć, Obywatel Kane, Porozmawiaj z nią, Pulp fiction, Requiem dla snu, Zielona mila, złe wychowanie, drżące ciało, Volver i inne Almodovara. Większość jest raczej z kategorii psychologicznych Do tego jeszcze Lynch :razz:
20.05.2008 - Leipzig
19.06.2013 - Gdańsk
12.07.2019 - Warszawa!!!
19.06.2013 - Gdańsk
12.07.2019 - Warszawa!!!
- maDZia_14323
- Keep The Faith
- Posty: 258
- Rejestracja: 18 października 2006, o 18:21
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Bodzio
- Administrator
-
Have A Nice Day
- Posty: 775
- Rejestracja: 2 lutego 2005, o 23:33
- Ulubiona płyta: Hmmm...
- Lokalizacja: Poznań
- Kontakt:
Komedie: American Pie, wszelkie polskie z czasow PRL (nie lubie poniedzialku, trylogia kargul/pawlak)
Fabularne: Szansa na sukces (Hilary Duff)
Sensacyjne/thrill: GRA (super kreacja Douglasa no i ta niewiedza do konca...
Animowane: wiele, wiele, South Park, Duck Tales (pelnometrazowe), rozne nowe 3d (a'la Shrek)
Ogolnie lubie bardzo duzo filmow... Air Force One, Polowanie na Czerwony Pazdziernik, komedie Bareji i wiele innych moglbym ogladac codziennie...
PS. Wlasnie zauwazylem ze bedzie Akademia Pana Kleksa... Warto obejzec dla piosenki "Meluzyna" - bardzo fajna, mimo ze bajkowa...
Fabularne: Szansa na sukces (Hilary Duff)
Sensacyjne/thrill: GRA (super kreacja Douglasa no i ta niewiedza do konca...
Animowane: wiele, wiele, South Park, Duck Tales (pelnometrazowe), rozne nowe 3d (a'la Shrek)
Ogolnie lubie bardzo duzo filmow... Air Force One, Polowanie na Czerwony Pazdziernik, komedie Bareji i wiele innych moglbym ogladac codziennie...
PS. Wlasnie zauwazylem ze bedzie Akademia Pana Kleksa... Warto obejzec dla piosenki "Meluzyna" - bardzo fajna, mimo ze bajkowa...
pozdrawiam serdecznie!
Artur
12-07-2019 - Warszawa, PL - BJ
19-06-2013 - Gdańsk, PL - BJ
13-10-2012 - Berlin, DE - RS
16-07-2011 - Mannheim, DE - BJ
10-06-2011 - Dresden, DE - BJ
25-05-2008 - Leipzig, DE - BJ
24-06-2007 - London, UK - BJ
25-05-2006 - Nijmegen, NL - BJ
Artur
12-07-2019 - Warszawa, PL - BJ
19-06-2013 - Gdańsk, PL - BJ
13-10-2012 - Berlin, DE - RS
16-07-2011 - Mannheim, DE - BJ
10-06-2011 - Dresden, DE - BJ
25-05-2008 - Leipzig, DE - BJ
24-06-2007 - London, UK - BJ
25-05-2006 - Nijmegen, NL - BJ
- michael
- Have A Nice Day
- Posty: 625
- Rejestracja: 28 listopada 2009, o 11:40
- Ulubiona płyta: NJ Bounce SWW
- Lokalizacja: Głogów/Legnica
Dobry horror.
Jako wielki fan filmu The Thing z 1982 Johna Carpentera czekam z niecierpliwością na prequel The Thing 2011. Zwiastun kozak:
http://film.wp.pl/id,121791,title,wideo ... caid=1d118
Jako wielki fan filmu The Thing z 1982 Johna Carpentera czekam z niecierpliwością na prequel The Thing 2011. Zwiastun kozak:
http://film.wp.pl/id,121791,title,wideo ... caid=1d118
Let's get rocked!
- sobol_77
- Have A Nice Day
- Posty: 1987
- Rejestracja: 17 września 2005, o 10:45
- Ulubiona płyta: New Jersey +TD +SWW
- Lokalizacja: Michałowice / Wa-wa, od lat już Głogów
Znalazłem dłuższy 2:33, ale to nie o ten mi chodziło:
http://www.youtube.com/watch?v=jkZjAocmus8
http://www.youtube.com/watch?v=jkZjAocmus8
It's a bitch, but life's a roller coaster ride,
The ups and downs will make you scream sometimes...
The ups and downs will make you scream sometimes...