Cześć! :)

Tutaj możesz się przedstawić oraz zapoznać z innymi fanami.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
tommy
I Believe
I Believe
Posty: 53
Rejestracja: 28 maja 2013, o 11:38
Lokalizacja: Kuźnia Raciborska

Cześć! :)

Post autor: tommy »

Mam na imię Tomek, mam 33 lata, mieszkam w Kuźni Raciborskiej i jestem informatykiem. To rzeczywiście brzmi jakbym przedstawiał się w jakimś teleturnieju, ale nie mam weny na coś bardziej oryginalnego (czy w tym przypadku da się oryginalnie?), a czas ucieka - od mojej rejestracji na forum minęło już trochę. Wypada więc przywitać się w jakikolwiek sposób;)