:>

Tutaj możesz się przedstawić oraz zapoznać z innymi fanami.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
Awatar użytkownika
M.J.
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 832
Rejestracja: 2 listopada 2012, o 21:17
Ulubiona płyta: These Days

:>

Post autor: M.J. »

Witam. :)
Zaglądam tu od bardzo, bardzo długiego czasu, ale rejestruję się dopiero dziś z dwóch powodów. Po pierwsze: "Miałem sen, piękny sen..." i ten sen mnie tu przywiał. Po drugie: nie mogłam już wytrzymać! Te koncertowe emocje... Trzeba się nimi z kimś dzielić.

Tak jak na kilku innych forach, portalach czy innych internetowych cudach, tak i tu nazywam się M.J. Przez większą część swojego życia mieszkałam na Mazurach, teraz mieszkam i studiuję w Warszawie (bliżej na potencjalny koncert ]:-> ). Chłopaków z NJ nałogowo słucham dopiero od 2010 roku, bo z racji mojego wiecznego nieogarnięcia nie wiedziałam, kto jest autorem tak często podśpiewywanego "ło-o, liwi onapreje!"
Zwykle strasznie dużo gadam i mało kto "łapie" moje żarty. Jakieś pytania? :)
His momma said he was crazy - he said 'Momma, I've got to try'.
bartekbb23

Post autor: bartekbb23 »

M.J. pisze:Przez większą część swojego życia mieszkałam na Mazurach, teraz mieszkam i studiuję w Warszawie (bliżej na potencjalny koncert ]:-> ).

Przykro mi Cię uświadamiać, ale spaliłaś. Koncert odbędzie się na festiwalu Piknik Country w Mrągowie, bo w tym kraju BJ uchodzi za taki zespolik, co chcieli udowodnić płytą country, ale wtedy nie mieli jeszcze aż takie reputacji dobrej zespołu country to ich Mrągowo pomijało; więc w sumie będziesz miała dalej przykro mi niezmiernie.
Awatar użytkownika
Mrsadler1997
Keep The Faith
Keep The Faith
Posty: 375
Rejestracja: 6 maja 2012, o 16:08
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Mrsadler1997 »

Witaj na forum.
Czego słuchasz oprócz BJ? :>
Awatar użytkownika
Xander
It's My Life
It's My Life
Posty: 165
Rejestracja: 16 lutego 2011, o 09:59
Lokalizacja: Warszawa/Ciechanów
Kontakt: