Hej wszystkim;)

Tutaj możesz się przedstawić oraz zapoznać z innymi fanami.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
piopio
It's My Life
It's My Life

Hej wszystkim;)

Post autor: piopio »

Jest to wątek dla nowych forumowiczów, więc i tu się wpiszę :D
Wybaczcie, że dopiero po przeszło miesiącu od zalogowania się, ale dopiero teraz mam więcej czasu i tak podczas ogarniania nieczytanych postów trafiłem na wen wątek.

Kilka słów o mnie.
Moja przygoda z BJ zaczęła się coś koło 2000 roku ale tak bardziej zagłębiłem się w ich twórczość podczas nauki (a raczej próby nauki) do każdej sesji (może też z tego powodu zaliczyłem chyba wszystkie możliwe kampanie wrześniowe i lutowe) :PPP Co do ulubionych albumów to z pewnością HAND, ale z dużym sentymentem sięgam też po inne. Jeśli chodzi o koncerty to byłem dotychczas tylko teraz w Dreźnie i bardzo mi się spodobało (ehh i to w samym środku sesji :cfaniak: )

Prywatnie to mam 23 lata, studiuję budownictwo na PG i mieszkam w Sopocie (tak to jest właśnie to miasto z najdłuższym drewnianym 'pomostem' w Europie), więc jakby ktoś był przejazdem lub na dłużej, to dawać znać :D

Pozdrawiam wszystkich forumowiczów i do zobaczenia :))
EVENo

Post autor: EVENo »

piopio pisze:Wybaczcie, że dopiero po przeszło miesiącu od zalogowania się
Ja zrobiłem temat powitalny cztery lata od pierwszego posta, więc wybaczam :P I oczywiście witam.
Awatar użytkownika
imp
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Kontakt:

Post autor: imp »

Witam, miłej zabawy :))
Ja zrobiłem temat powitalny cztery lata od pierwszego posta
EVENo jesteś nie do pobicia :D
sebcio14
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Post autor: sebcio14 »

A no witaj. ;)
Awatar użytkownika
Xander
It's My Life
It's My Life
Kontakt:

Post autor: Xander »

piopio, Witaj na forum. :))
witektok

Post autor: witektok »

..
Ostatnio zmieniony 3 lipca 2013, o 07:48 przez witektok, łącznie zmieniany 1 raz.
piopio
It's My Life
It's My Life