Fotografia

Piszesz piosenki, rysujesz? Pokaż się!

Moderator: Mod's Team

Awatar użytkownika
Agata BJ
Administrator
Administrator
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 4227
Rejestracja: 16 września 2005, o 18:51
Ulubiona płyta: These Days
Lokalizacja: Lublin / Edynburg
Kontakt:

Fotografia

Post autor: Agata BJ »

Wiem, że już kiedyś dzieliliśmy się na forum niektórymi swoimi dokonaniami fotograficznymi, ale postanowiłam założyć topic poświęcony tej właśnie dziedzinie sztuki bo jeszcze takiego nie mieliśmy :)
Zajmuję się fotografią od kilku lat. Wciąż nie jest to nic profesjonalnego, dalej się uczę i ulepszam warsztat. Trudno mi uczyć kogoś robić zdjęcia, mimo że moje wykształcenie mnie do tego upoważnia. Wolę robić zdjęcia, pokazywać ludzi i świat właśnie poprzez fotografie.
Zajmuję się głównie fotografią portretową oraz jej pokrewnymi. Czasem próbuję swoich sił w sesjach modowych czy aktach, ale uważam, że moje umiejętności wciąż pozostawiają wiele do życzenia w tych dziedzinach.
Wiem, że na forum jest jeszcze kilka osób, które interesują się bądź czynnie zajmują fotografią. Ten temat jest własnie dla nich. Stwórzmy tu galerię naszych prac, dzielmy się opiniami :) Miło będzie poznać zdanie innych osób znających się na rzeczy jak również reszty odbiorców. Czasem to laik potrafi dać bardziej konstruktywną opinię niż fachowiec, dlatego zachęcam wszystkich do komentowania fotografii, które się tu (mam nadzieję) pojawią :)

Dla przełamania pierwszych lodów, podaję link do jednej z moich galerii: http://sharuta.digart.pl/digarty/ :)
19.06.2013 - Gdańsk
12.07.2019 - Warszawa

Kontakt: agata@bonjovi.pl
Awatar użytkownika
ROCKSTAR
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 998
Rejestracja: 10 kwietnia 2005, o 14:19
Ulubiona płyta: NJ KTF TD
Lokalizacja: Wałbrzych / Kair
Kontakt:

Post autor: ROCKSTAR »

Link do mojej galerii: http://plfoto.com/175249/autor.html