...Alec John Such...

Dział byłego basisty zespołu.

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
Geminiman019

Post autor: Geminiman019 »

Tak sobie myślę że Alec w teledysku Always powinien grać na Fenderze Precision Bass '51, zamiast na tym czarnym Gibsonie Les Paul Bass '91. Przynajmniej by pasował do tego Telecastera '52 na którym grał Rysiek. Jeżeli chodzi o gitary, to mam takie dziwne zboczenie, które wzięło się z oglądania występów ZZ Top. Oni grają przeważnie na tak samo wyglądających i stylizowanych gitarach np.: Fender Stratocaster + Jazz Bass. Skoro Rychu miał w tm teledysku vintage'owego Telecastera, to analogicznie Alec powinien mieć tak samo oldschoolowego P-Bassa z lat 50.

Oto zdjęcie tej gitary.
Obrazek
Miracle-BJ
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 2014
Rejestracja: 7 sierpnia 2011, o 16:59
Lokalizacja: Nowy Sącz

Post autor: Miracle-BJ »

Znalazłam taki artykuł, co prawda w języku (chyba) hiszpańskim. Jon wypowiada się w nim o Alecu, dlaczego musiał odejść z zespołu itd... (można sobie jako tako przetłumaczyć w googlach i coś tam się dowiedzieć).
Sam tytuł "Alec John Such był pierwszą gwiazdą zespołu, ale on zachowywał się jak dziecko."

Dalej można się dowiedzieć, że zbierał broń, noże i ... kobiety. Z czasem stało się to problemem itd.

Tekst:

Jon Bon Jovi : "Alec John Such fue la primera estrella de la banda pero se comportó como un crío".

Recientemente ha aparecido un articulo en la web whiplash.net que recuperaba la última entrevista realizada por la revista Raw a Alec John Such justo despúes de ser sustituido por Hugh McDonald para grabar Crossroads.En ella, explicaba:“Ellos no me permiten hacer ninguna declaración, si quieres saber la verdad”, comenta el bajista quien se encontraba en Londres para asistir a la ceremonia del aniversario de Gibson. “Me dijeron que nadie quería hablar conmigo y vino directamente de la boca de Jon. Para mí, no hay más secretos. Todo lo que han dicho lo que he hecho, probablemente lo he hecho, pero yo mentiría por Jon y yo lo hice. Yo nunca le he pidido nada a Jon, pero en realidad él me habló mal otras cosas. Para mí, era sólo una observación de los hechos reales, y comencé a creer que la gente no quería hablar conmigo. Después de un rato, me di cuenta que no era cierto.”“Voy a tocar en la gira, pero ahora están usando un tipo llamado Huey McDonald. No voy a grabar el disco con ellos en este momento y no tienen ningún deseo de hacerlo. ‘“Jon está diciendo que puedo tocar mal todo el tiempo, y no tengo ningún deseo de participar en toda esta tensión de nuevo. Debido a que funcione mejor en el escenario que en el estudio, me dan la oportunidad de hacer lo que quiera fuera de banda. Me encanta estar de gira y este cambio va a ayudar a todos cuando vuelva, porque todo se restablecerá de nuevo. Todavía estamos en contacto y me envían las cintas. Estoy muy franco con ellos ahora, mientras que antes no hubiera sido tan abierta. “La realidad es que tras esta entrevista Alec nunca más siguió formando parte de Bon Jovi, ni el las giras, ni en los discos. A pesar de que en ese momento él creyera que sí podría volver de gira con ellos tras grabar el disco.Llegado a este punto, es interesante recuperar la parte de la entrevista a Jon Bon Jovi realizada por Oprah para Master Class en el que comenta qué paso con Alec. Jon comentó lo siguiente:“Alec John Such fue la primera estrella de rock de la banda. Cantaba bien, tocaba bien y era el líder de su banda. También era el primero con los excesos: cuchillos, pistolas, mujeres… y mucho más.Si tu tenías una pistola, el tenia cuatro.. Y, bueno, cuando tu eres joven, puede ser divertido. Pero empezó a ser un problema. Con él hicimos 5 albumes y íbamos a realizar el Grandes éxitos ( Crossroad) con un par de canciones nuevas y no podía tocar. Entonces dije, no queremos aquí más niños, esto es real. Todo el mundo tiene su rol en esta banda y el no quería tocar,así que decidimos buscar otro bajista para grabar el disco y… lo echamos. Que dios lo vendiga, nunca se ha escrito nada de esto, no lo hemos aireado en la prensa y así es el negocio. Él dijo que o era el bajista de los Rolling o de Bon Jovi…. y así lo hizo. Él estuvo en los inicios, él es parte de nuestra historia. Pero así es la vida.”Nunca sabremos realmente lo que pasó con la Alec y Bon Jovi.Si el alcohol y su adicción acabó por apartarlo de la banda o bien fue un capricho de Jon. Tampoco sabemos qué hubiera sido de la evolución de la banda si Alec hubiera seguido en ella, pero con Hugh la verdad es que no les ha ido nada mal.
BJ - It's my life - Always !
Awatar użytkownika
Damned
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 4971
Rejestracja: 7 listopada 2012, o 03:16
Ulubiona płyta: These Days
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Damned »

Dzisiaj Alec John Such obchodzi 62 urodziny! Wszystkiego najlepszego dla niego!
A dla nas, abyśmy mogli zobaczyć go z chłopakami na scenie podczas koncertu z okazji 30-lecia BJ w przyszłym roku... Zdrowie! :zdrowie:

http://www.youtube.com/watch?v=x31qdE-6MXo

Obrazek
usunięty użytkownik 4858

Post autor: usunięty użytkownik 4858 »

Zdrówko Aleca! :zdrowie:
teken020
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 1212
Rejestracja: 24 września 2005, o 15:10
Lokalizacja: szczytno

Post autor: teken020 »

wszystkiego najlepszego.
It's not where we're coming from
It's how we turn from here
We know where we want to go
We just need the light to get us there
Awatar użytkownika
lydia
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 635
Rejestracja: 17 lipca 2013, o 06:17
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: lydia »

Sto lat! :zdrowie:
BON JOVI- Because Life's Too Short To Listen To Bad Music...
Awatar użytkownika
JonetteBJ
Keep The Faith
Keep The Faith
Posty: 375
Rejestracja: 2 października 2017, o 12:07
Ulubiona płyta: These Days

Re: ...Alec John Such...

Post autor: JonetteBJ »

Dzisiaj Alec kończy 66 lat!

Wszystkiego najlepszego Alec! :D
...And I guess I'd rather die than fade away!
Awatar użytkownika
Bon Jovi
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 625
Rejestracja: 21 września 2005, o 21:09
Ulubiona płyta: Cała twórczość
Lokalizacja: Warszawa - Śródmieście

Re: ...Alec John Such...

Post autor: Bon Jovi »

100 lat Alec.
"Livin' On A Prayer"
-----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 3514
Rejestracja: 4 maja 2010, o 21:48
Ulubiona płyta: These Days i NJ
Lokalizacja: Lublin

Re: ...Alec John Such...

Post autor: prezes1 »

Dołączam się do życzeń! :)
Nie wiedziałem że Trunk coś gadał o Alecu odnośnie Hall of Fame:

https://www.youtube.com/watch?v=iZnplFDR2DE
"Opinions are like assholes...Everybody has one!"
usunięty użytkownik 4858

Re: ...Alec John Such...

Post autor: usunięty użytkownik 4858 »

prezes1 pisze:Trunk coś gadał o Alecu odnośnie Hall of Fame:
https://www.youtube.com/watch?v=iZnplFDR2DE
o! nie widziałem tego. dzięki za info Prezes! Idę słuchać! :)
Awatar użytkownika
Bon Jovi
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 625
Rejestracja: 21 września 2005, o 21:09
Ulubiona płyta: Cała twórczość
Lokalizacja: Warszawa - Śródmieście

Re: ...Alec John Such...

Post autor: Bon Jovi »

Alec, 100 lat. Nadal mam ciary jak oglądam występ wspólny z Rock and Roll Hall of Fame z 2018
"Livin' On A Prayer"
-----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
Awatar użytkownika
Bon Jovi
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 625
Rejestracja: 21 września 2005, o 21:09
Ulubiona płyta: Cała twórczość
Lokalizacja: Warszawa - Śródmieście

Re: ...Alec John Such...

Post autor: Bon Jovi »

100 lat Alec, aby można było zobaczyć ponownie razem z Bon Jovi, Aleca na jakimś koncercie gościnnie... :zdrowie:
"Livin' On A Prayer"
-----------
Aby się dowiedzieć kim jestem, trzeba mnie najpierw poznać.
Awatar użytkownika
madm
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 947
Rejestracja: 28 listopada 2012, o 14:20
Ulubiona płyta: NJ
Lokalizacja: Rzeszów/Kraków

Re: ...Alec John Such...

Post autor: madm »

Ciężko w to uwierzyć...oficjalny FP Bon Jovi na FB/IG poinformowało, że w dniu dzisiejszym odszedł nasz drogi Alec :placze:
Do usłyszenia, mistrzu.
It's my life!
Awatar użytkownika
Dand
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 2758
Rejestracja: 16 września 2005, o 18:52
Lokalizacja: Szczecin

Re: ...Alec John Such...

Post autor: Dand »

Nie był członkiem Bon Jovi od dawna ale wraz z nim umarła ważna cześć zespołu. Strasznie smutna chwila, spoczywaj w pokoju, Alec.
Obrazek
Kikusia39
Little Bit Of Soul
Little Bit Of Soul
Posty: 3
Rejestracja: 21 grudnia 2019, o 10:09
Ulubiona płyta: These Days
Lokalizacja: Sosnowiec

Re: ...Alec John Such...

Post autor: Kikusia39 »

Mimo, że odszedł w roku, w którym zaczęłam ich słuchać, zawsze pozozostanie dla mnie ważną częścią zespołu. Żył i uczestniczył w najlepszych latach BJ. 💔
ODPOWIEDZ

Wróć do „Alec John Such”