Jak dobry ;) ?
Moderator: Mod's Team
Jak dobry ;) ?
Ciekawi mnie jak dobrym pałkerem jest Tico... Nie jestem muzykiem a na perkusji to już na pewno bardzo średnio się znam. Ale chciałbym poznać Waszą opinie Może z jakiś rankingów czy opinii z sieci Np ciekawe było by porównanie Ulrich ? Torres Tylko że to inna muza
Myślę, że Tico jest bardzo dobrym perkusistą, ze względu na to, że jak przesłuchuje piosenki i zwróce uwagę na perkusję to znaczy, że gra na tym instrumencie jest bardzo dobra. W przypadku Bon Jovi bardzo często zwracam szczególną uwagę na to. Choć z drugiej strony jest tu pewien paradoks, bo przy Blaze of Glory - solowej piosence Jona - bardzo mocno dała mi sie we znaki perkusja, choć Tico to to nie był (no chociaż kto wie ).
Moim zdaniem - owszem, Tico należy do grona najlepszych perkusistów, choć przyznam, że w niektórych kawałkach dobrałbym lepsze brzmienia, ale nie każdy utwór jest doskonały.
Moim zdaniem - owszem, Tico należy do grona najlepszych perkusistów, choć przyznam, że w niektórych kawałkach dobrałbym lepsze brzmienia, ale nie każdy utwór jest doskonały.
- PePe
- Gdańsk Supporter
-
Have A Nice Day
Ja powiem tak - na perkusji grywam od czasu do czasu gdy mam okazje ale moja wiedza jest delikatnie mowiac srednia. Jednak gdy jeszcze mialem w zespole dawnego perkusiste, gdy wspomnialem Bon Jovi nie mogl przytoczyc zadnej piosenki tylko powiedzial "Tam gdzie gra Tico Torres?". Tak wiec musi byc chyba szanowany wsrod perkmenow
- sobol_77
- Have A Nice Day
- Ulubiona płyta: New Jersey +TD +SWW
W Blaze of Glory jak i na całej płycie za garami siedział Kenny Aronoff...EVENo pisze:Choć z drugiej strony jest tu pewien paradoks, bo przy Blaze of Glory - solowej piosence Jona - bardzo mocno dała mi sie we znaki perkusja, choć Tico to to nie był (no chociaż kto wie ).