Jak dobry ;) ?

Hector Samuel Juan "Tico" Torres

Moderator: Mod's Team

ODPOWIEDZ
KondZik

Jak dobry ;) ?

Post autor: KondZik »

Ciekawi mnie jak dobrym pałkerem jest Tico... Nie jestem muzykiem a na perkusji to już na pewno bardzo średnio się znam. Ale chciałbym poznać Waszą opinie ;) :) Może z jakiś rankingów czy opinii z sieci :)) Np ciekawe było by porównanie Ulrich ? Torres Tylko że to inna muza :whoeva:
EVENo

Post autor: EVENo »

Myślę, że Tico jest bardzo dobrym perkusistą, ze względu na to, że jak przesłuchuje piosenki i zwróce uwagę na perkusję to znaczy, że gra na tym instrumencie jest bardzo dobra. W przypadku Bon Jovi bardzo często zwracam szczególną uwagę na to. Choć z drugiej strony jest tu pewien paradoks, bo przy Blaze of Glory - solowej piosence Jona - bardzo mocno dała mi sie we znaki perkusja, choć Tico to to nie był (no chociaż kto wie ;) ).

Moim zdaniem - owszem, Tico należy do grona najlepszych perkusistów, choć przyznam, że w niektórych kawałkach dobrałbym lepsze brzmienia, ale nie każdy utwór jest doskonały.
Awatar użytkownika
PePe
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 738
Rejestracja: 7 czerwca 2006, o 20:05
Lokalizacja: Poznań

Post autor: PePe »

Ja powiem tak - na perkusji grywam od czasu do czasu gdy mam okazje :P ale moja wiedza jest delikatnie mowiac srednia. Jednak gdy jeszcze mialem w zespole dawnego perkusiste, gdy wspomnialem Bon Jovi nie mogl przytoczyc zadnej piosenki tylko powiedzial "Tam gdzie gra Tico Torres?". Tak wiec musi byc chyba szanowany wsrod perkmenow ;)
Awatar użytkownika
sobol_77
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 1987
Rejestracja: 17 września 2005, o 10:45
Ulubiona płyta: New Jersey +TD +SWW
Lokalizacja: Michałowice / Wa-wa, od lat już Głogów

Post autor: sobol_77 »

EVENo pisze:Choć z drugiej strony jest tu pewien paradoks, bo przy Blaze of Glory - solowej piosence Jona - bardzo mocno dała mi sie we znaki perkusja, choć Tico to to nie był (no chociaż kto wie ;) ).