Zdjęcia Bon Jovi z ich strony- zamówienie

Ogólne tematy.

Moderatorzy: Adm's Team, Mod's Team

ODPOWIEDZ
Daniel
Little Bit Of Soul
Little Bit Of Soul
Posty: 3
Rejestracja: 15 listopada 2013, o 11:11
Lokalizacja: Legionowo

Zdjęcia Bon Jovi z ich strony- zamówienie

Post autor: Daniel »

Hej !

Na początku chciałem się przywitać, od długiego czasu obserwuję to forum i wreszcie przyszedł czas aby coś napisać :) Mam na imię Daniel, jestem studentem i od małego wielkim fanem Bon Jovi :) Proszę o ciepłe przyjęcie, postaram się oprócz zaglądania tu, włączyć się do jakiś dyskusji.

Mam pytanie do osób, które zamawiały kiedykolwiek zdjęcia ze strony BJ. Chciałem sobie zamówić parę fotek z koncertu w Gdańsku i udekorować ścianę. Interesuję mnie jednak kwestia cłą i VATu. Czy do takiego zamówienia są doliczane jakieś dodatkowe koszty ? Nigdy nie zamawiałem nic z USA więc jestem zielony w tej kwestii.

Z góry dziękuję za odpowiedzi
Awatar użytkownika
Damned
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Posty: 4971
Rejestracja: 7 listopada 2012, o 03:16
Ulubiona płyta: These Days
Lokalizacja: Polska
Kontakt:

Post autor: Damned »

Witamy!

Na początek zadam standardowe pytanie: Alec czy Hugh?
Przy zamawianiu z zagranicy nie są naliczane żadne dodatkowe cła. Wyjątkiem są paczki hurtowe, np. 10 par butów lub 100 nowych zafoliowanych płyt ;) A zamawiając z BonJovi.com, eBay czy Amazon, zapłacisz dokładnie tyle, ile kosztuje produkt i przesyłka.

Pozdrawiam! :cfaniak:
Daniel
Little Bit Of Soul
Little Bit Of Soul
Posty: 3
Rejestracja: 15 listopada 2013, o 11:11
Lokalizacja: Legionowo

Post autor: Daniel »

Dzięki za odpowiedź ! To zaraz zamawiam fotki :D Udekoruję sobie ścianę ;)