Regulamin

Regulamin „Always – Bon Jovi Portal”

1 .Wstęp

  1. Niniejszy Regulamin określa zasady funkcjonowania „Always – Bon Jovi Portal” (dalej Portal).
  2. Działalność Portalu służy promowaniu zespołu Bon Jovi w Polsce polegającym na zrzeszaniu fanów, publikowaniu informacji oraz umożliwianiu użytkownikom wymiany poglądów.
  3. Portal jest ogólnodostępny i bezpłatny, jednakże pewne jego funkcjonalności mogą być zastrzeżone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników.
  4. Portal prowadzony jest przez Always – Bon Jovi Fanklub, zwanym dalej Fanklubem.
  5. Serwis jest zasobem ciągłym o numerze ISSN 2081-3570.
  6. Fanklub jest autoryzowanym fanklubem – organizacją non-profit, której celem statutowym jest popularyzacja twórczości zespołu Bon Jovi w Polsce poprzez informowanie o życiu zespołu, społeczną aktywizację miłośników zespołu i inne działania mające na celu wspieranie fanów zespołu.
  7. Fanklub posiada oficjalną zgodę na prowadzenie autoryzowanego fanklubu Bon Jovi udzieloną przez Universal Music Polska z siedzibą w Warszawie.

2. Administrator i regulamin

  1. Administratorem portalu jest Artur Bogdański, adres do korespondencji: ul. Glebowa 38 A, Poznań.
  2. Administrator zastrzega sobie prawo do zmiany zawartości, funkcjonalności i regulaminu Portalu. O każdej zmianie Administrator będzie informował komunikatem zamieszczonym z odpowiednim wyprzedzeniem.

3. Forum

  1. Publikowanie postów jest zastrzeżone wyłącznie dla zarejestrowanych użytkowników Portalu.
  2. Zabronione jest zamieszczanie postów niezgodnych z prawem lub dobrymi obyczajami – w szczególności obraźliwych, wulgarnych i godzących w dobra innych osób.
  3. Posty naruszające postanowienia pkt 3.2. Regulaminu będą bezwzględnie usuwane przez Administratora bądź Moderatora Portalu.
  4. Administrator i Moderatorzy Portalu zastrzegają sobie prawo usuwania postów niezwiązanych z tematyką Portalu, zawierających treści reklamowe, a także sprzecznych z internetowym savoir-vivre.
  5. Administrator nie ponosi odpowiedzialności za treści publikowane przez użytkowników, skutki włamań hakerskich polegających na kasowaniu lub modyfikowaniu treści, a także szkody spowodowane przerwami w działaniu Portalu.

4. Publikacje i komunikaty

  1. Administrator publikuje na Portalu artykuły i komunikaty. Treści te są chronione zgodnie z ustawą z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych.
  2. Prawa do publikacji i utworów udostępnianych użytkownikom Portalu przysługują Administratorowi lub osobom trzecim. Publikacje i utwory stanowiących własność osób trzecich są udostępniane w ramach stosownych umów i licencji udzielonych Administratorowi.
  3. Zabronionym jest kopiowanie, modyfikowanie i publikowanie treści udostępnionych na Portalu bez uprzedniej zgody Administratora.
  4. Treści publikowane przez Administratora mogą być komentowane przez zarejestrowanych użytkowników Portalu. Do komentarzy stosuje się odpowiednio regulacje zawarte w pkt 3.2 – 3.5. niniejszego Regulaminu. 

5. Rejestracja użytkownika

  1. Rejestracja użytkownika jest dobrowolna.
  2. Każdy użytkownik może mieć na Portalu tylko jedno konto.
  3. Do zarejestrowania użytkownika wymagane jest wpisanie adresu e-mail, unikalnego nicku oraz hasła, a także zaakceptowanie zgody na gromadzenie i przetwarzanie przez Portal danych w ujawnionym przez użytkownika zakresie.
  4. Rejestrując konto użytkownik może fakultatywnie podać takie dane jak numer GG, płeć, zawód, strona www oraz zainteresowania. Dane mogą być uzupełniane i zmieniane w każdym czasie użytkowania konta.
  5. Zaleca się aby hasło składało się się z co najmniej 8 znaków zawierających duże i małe litery oraz znaki specjalne.
  6. Zabronionymi są wszelkie działania użytkowników mogące zakłócić bądź utrudnić działanie Portalu.
  7. Administrator i Moderatorzy zastrzegają sobie prawo do kasowania kont użytkowników łamiących niniejszy Regulamin oraz blokowania możliwości ponownego zarejestrowania przez nich kont.

6. Polityka prywatności

  1. Niezalogowani użytkownicy korzystają z treści Portalu anonimowo.
  2. Dane osobowe zarejestrowanych użytkowników są gromadzone i przetwarzane wyłącznie w celu umożliwienia użytkownikowi korzystania z funkcjonalności Portalu. Dane te nie będą przekazywane i udostępniane osobom i podmiotom trzecim, chyba że dzieje się to za wyraźną zgodą lub na życzenie użytkownika, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa lub też na wniosek sądu, prokuratury, policji lub innego uprawnionego organu, w przypadku naruszenia przez użytkownika przepisów prawa.
  3. Każdy użytkownik zachowuje prawo wglądu i aktualizacji przekazanych danych, a także cofnięcia zgody na ich gromadzenie i przetwarzanie.

7. Polityka cookies

  1. Wykonując obowiązek, o których mowa Art. 173 Ustawy Prawo Telekomunikacyjne, Administrator informuje o wykorzystywanych przez Portal plikach typu cookies.
  2. Pliki cookies (tzw. „ciasteczka”) stanowią dane informatyczne, w szczególności pliki tekstowe, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika Portalu i przeznaczone są do korzystania ze stron internetowych Portalu. Cookies zazwyczaj zawierają nazwę strony internetowej, z której pochodzą, czas przechowywania ich na urządzeniu końcowym oraz unikalny numer.
  3. Pliki cookies wykorzystywane są w następujących celach:
    a. tworzenia statystyk, które pomagają zrozumieć, w jaki sposób użytkownicy Portalu korzystają ze stron internetowych, co umożliwia ulepszanie ich struktury i zawartości;
    b. utrzymanie sesji użytkownika Portalu (po zalogowaniu), dzięki której użytkownik nie musi na każdej podstronie ponownie wpisywać loginu i hasła;
  4.  W ramach Portalu stosowane są dwa zasadnicze rodzaje plików cookies: „sesyjne” (session cookies) oraz „stałe” (persistent cookies). Cookies „sesyjne” są plikami tymczasowymi, które przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika do czasu wylogowania, opuszczenia strony internetowej lub wyłączenia oprogramowania (przeglądarki internetowej). „Stałe” pliki cookies przechowywane są w urządzeniu końcowym użytkownika przez czas określony w parametrach plików cookies lub do czasu ich usunięcia przez użytkownika.
  5. Oprogramowanie do przeglądania stron internetowych (przeglądarka internetowa) zazwyczaj domyślnie dopuszcza przechowywanie plików cookies w urządzeniu końcowym użytkownika. Użytkownicy Portalu mogą dokonać zmiany ustawień w tym zakresie. Przeglądarka internetowa umożliwia usunięcie plików cookies. Możliwe jest także automatyczne blokowanie plików cookies. Szczegółowe informacje na ten temat zawiera pomoc lub dokumentacja przeglądarki internetowej.
  6. Jeżeli użytkownik nie wyraża zgody na wykorzystanie plików cookies przez Portal, powinien opuścić stronę lub wyłączyć obsługę plików w ustawieniach przeglądarki internetowej, mając na uwadze, iż ich czynność ta może spowodować ograniczenie funkcjonalności Portalu.

Zarządzanie plikami cookies – jak w praktyce wyrażać i cofać zgodę?

1. Jeśli użytkownik nie chce otrzymywać plików cookies, może zmienić ustawienia przeglądarki. Zastrzegamy, że wyłączenie obsługi plików cookies niezbędnych dla procesów uwierzytelniania, bezpieczeństwa, utrzymania preferencji użytkownika może utrudnić, a w skrajnych przypadkach może uniemożliwić korzystanie ze stron www
2. W celu zarządzania ustawieniami cookies wybierz z listy poniżej przeglądarkę internetową / system i postępuj zgodnie z instrukcjami:
a. Internet Explorer
b. Edge
c. Chrome
d. Safari
e. Firefox
f. Opera
g. Android
h. Safari (iOS)
i. Windows Phone
j. Blackberry

Ciasteczka są wyłączone
Zaakceptuj ciasteczka poprzez kliknięcie przycisku "Akceptuję" na pasku komunikatu.

9 listopada 2015 r.

Kontynuując przeglądanie strony, wyrażasz zgodę na używanie przez nas plików cookies. Dowiedz się więcej...

Aby zapewnić Tobie najwyższy poziom realizacji usługi, opcje ciasteczek na tej stronie są ustawione na "zezwalaj na pliki cookies". Kontynuując przeglądanie strony bez zmiany ustawień lub klikając przycisk "Akceptuję" zgadzasz się na ich wykorzystanie.

Zamknij