Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Ulubiona płyta: These Days i NJ

Re: Promo Tour 2016-2017

Post autor: prezes1 »

Jonny bierze właśnie udział w czacie na the guardian.com:

Please come to Maine to play for a night or two? With the release of this new album and of course the forthcoming tour, do you and the rest of the band feel like there is a missing element? (Richie Sambora not joining you.) Do you think that the music and tour vibe will be different? Will Richie be back or is he gone for good?

Well, we've had to perform 100 shows since Richie left. We were as surprised as the fans were. Of course he's missed, but I fully support his choosing to follow his own path. In the meantime, Phil has done a superb job, and there's a great energy on the stage every night.

If you could travel back to the past, would you change anything?

If I could meet the 18 year old me today, the only advice I would give him would be to stop before the key change on Livin On A Prayer. Stop! You didn't need the key change! This 54-year-old goes "fuck!" every night.

What is the best advice you can give an aspiring musician who is going through a hard time?

If you're asking for advice regarding a career in music, then I would say just be true to who you are, and be sure that your songs represent your truth. Don't follow fads or fashions, because you'll always be a day late.

No i jak to ostatnie zdanie ma się do Knockout? ;)
"Opinions are like assholes...Everybody has one!"
usunięty użytkownik 4858

Post autor: usunięty użytkownik 4858 »

prezes1 pisze: If you're asking for advice regarding a career in music, then I would say just be true to who you are, and be sure that your songs represent your truth. Don't follow fads or fashions, because you'll always be a day late.

tak jak do Born Again Tomorrow? :D
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Re: Promo Tour 2016

Generalnie w tym czacie Jon wybierał wygodne pytania, te o Richiem było wyjątkiem. Ciekawe były te z historią związane np. o KTF i These Days. A generalnie gadał o Soul Kitchen, polityce i trochę o nowym albumie. Pytań o solowy album, filmy, Shanksa i rytmy disco-dance nie wybrał... :)
Awatar użytkownika
Adrian
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Post autor: Adrian »

Tomker pisze:
prezes1 pisze: If you're asking for advice regarding a career in music, then I would say just be true to who you are, and be sure that your songs represent your truth. Don't follow fads or fashions, because you'll always be a day late.

Tak jak do KTF, TDays i IML ;)
01.Stuttgart 2006
02.Lipsk 2008
03.Drezno 2011
04.GDAŃSK 2013!!
05.WARSZAWA 2019!!

Please Wait.....Loading....
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

W sumie prawda ale nie do końca. These Days promowały ballady i piosenki typowe dla BJ(bez jakiejś różnicy w porównaniu z KTF i Crossroad).
Do It's my life zgoda.
A co do KTF oddajmy głos Jonowi(fragment czata):

The grunge movement in the beginning of the 90s was original, unique and desperately needed. The late 80s pop metal wasn't creating its finest work. After I'd written the Young Guns record, and Richie did Stranger in This Town, we got together to write Keep the Faith, with only our own inspirations to guide us. We were not living in the past, nor were we pretending that we were a part of the grunge movement. Songs like Keep the Faith were inspired by the LA riots, the Rodney King beating, the Berlin Wall coming down, and we were maturing as a band. It was much more than a haircut that provided the backdrop for the second phase of our career.
Awatar użytkownika
Adrian
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Post autor: Adrian »

prezes1 pisze:W sumie prawda ale nie do końca. These Days promowały ballady i piosenki typowe dla BJ(bez jakiejś różnicy w porównaniu z KTF i Crossroad).
Do It's my life zgoda.
A co do KTF oddajmy głos Jonowi(fragment czata):

The grunge movement in the beginning of the 90s was original, unique and desperately needed. The late 80s pop metal wasn't creating its finest work. After I'd written the Young Guns record, and Richie did Stranger in This Town, we got together to write Keep the Faith, with only our own inspirations to guide us. We were not living in the past, nor were we pretending that we were a part of the grunge movement. Songs like Keep the Faith were inspired by the LA riots, the Rodney King beating, the Berlin Wall coming down, and we were maturing as a band. It was much more than a haircut that provided the backdrop for the second phase of our career.
1. Something FTPain nie był typowym dla BJ utworem. a całe TDays to odległe klimaty od SWW czy NJersey. Lie To Me też zresztą inne stylistycznie niż Ktf i CR.
2.Co do Ktf. Tak samo mówił wtedy że nie gra na ówczesnych trendach jak i teraz mówi o BATommorow itp. Jedno to co kto mówi a drugie to jak faktycznie coś brzmi.
01.Stuttgart 2006
02.Lipsk 2008
03.Drezno 2011
04.GDAŃSK 2013!!
05.WARSZAWA 2019!!

Please Wait.....Loading....
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Zgadza się. I teraz dochodzimy do istotnej sprawy-produkcji oraz przekraczania granic. Rock i Collins to producenci rockowi, Shanks nie. U tamtych gitara brzmi jak powinna, perkusja - potężnie a nie jak z komputera.
Damned pisał że na żywo w/w kawałki brzmią jak rockery. Na płycie wiemy jak to będzie brzmieć.
Jon coś mówi i albo nie wie co mówi albo myśli że rozmówcy i słuchacze są niezbyt rozgarnięci. No albo zaczynają się u niego problemy ze słuchem... ;)
I mimo tego że tamte płyty były świeże i pełne nowych pomysłów to było to wciąż BJ. Nie grali grunge ani nie rapowali. Teraz mam nadzieję też tak będzie(poza tymi 2 kawałkami). Nie będę już pastwił się nad BWC bo to produkcyjna i kompozycyjna masakra, gdzie granicę przekroczono maksymalnie... :)
usunięty użytkownik 4858

Post autor: usunięty użytkownik 4858 »

Adrian pisze:
Tomker pisze:

Tak jak do KTF, TDays i IML ;)
bzdura. musieliby wtedy grać jak Kriss Kross, Sir Mix a Lot, TLC, En Vogue, Boyz II Men, Color Me Badd, Shaggy etc... :D

Na szczęście wtedy jeszcze wiedzieli do czego służy instrument zwany gitarą :cfaniak: Wtedy this guitar was not for sale ;)
Awatar użytkownika
gnjovi
I Believe
I Believe
Ulubiona płyta: New Jersey

Post autor: gnjovi »

Biorąc pod uwagę to co do tej pory wiemy na temat nowej płyty powinna ona mieć tytuł "This sound is not for sale", tak przynajmniej powinni byli pomyśleć przed przystąpieniem do nagrywania nowego albumu.
SOMEDAY I'LL BE SATURDAY NIGHT
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Tomker pisze:bzdura. musieliby wtedy grać jak Kriss Kross, Sir Mix a Lot, TLC, En Vogue, Boyz II Men, Color Me Badd, Shaggy etc... :D
Haha. kris kross - dzięki Tom za przypomnienie mi tych matołków! Całą elitę wymieniłeś! ;) :D
Awatar użytkownika
Damned
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Ulubiona płyta: These Days
Kontakt:

Post autor: Damned »

W sobotę, 3 grudnia BJ zagrają koncert dla amerykańskiego radia Sirius XM w sekretnej lokalizacji w Miami.
Od wczoraj trwają próby. Poniższa fotka Phila-X może sugerować, że zbliża się pierwsze wykonanie "Wanted" z Shanksem...

Obrazek

Niestety Sirius XM jest niedostępne poza terytorium USA, więc szanse na to, że będziemy mogli to usłyszeć na żywo są znikome.

PS. Będzie to pierwszy powrót JBJ na Florydę od czasu słynnego wesela... ;)
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

a next year widzę że dodali parę koncertów na wschodnim wybrzeżu i w Kanadzie.
Awatar użytkownika
Damned
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Kontakt:

Obrazek

Shanks opublikował krótki filmik z przygotowań do jutrzejszego koncertu. Przez moment pojawia się powyższy kadr z setlistą. Jeżeli dobrze ją odczytałem to przedstawia się ona następująco:

THIS HOUSE IS NOT FOR SALE
KNOCKOUT
BAD NAME
BORN TO BE MY BABY
LIVING WITH THE GHOST
LOST HIGHWAY
IT'S MY LIFE
WHO SAYS
WANTED
ROLLER COASTER
BORN AGAIN TOMORROW
WE GOT IT GOING ON
KEEP THE FAITH
HALLELUJAH
PRAYER
Awatar użytkownika
Damned
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day
Kontakt:

Damned pisze:W sobotę, 3 grudnia BJ zagrają koncert dla amerykańskiego radia Sirius XM w sekretnej lokalizacji w Miami.
Ową sekretną lokalizacją jest Faena Theater. Całkiem fajne miejsce na dzisiejszy wieczór. Koncert wysłucha na żywo 200 osób.

Obrazek
Awatar użytkownika
prezes1
Gdańsk Supporter
Gdańsk Supporter
Have A Nice Day
Have A Nice Day

Skoro to koncert dla amerykańskiego radia, dlaczego nie ma country/folk? Nie ma też na tej secie najlepszych piosenek z płyty, znowu discobity. :)
Ciężko jest zrozumieć Jona i jego wybory czasem.
ODPOWIEDZ

Wróć do „This House Is Not For Sale Tour 2017 - 2019”